Ισως να μην έχετε αναρωτηθει ποτέ απο που μπορεί να προέρχεται η μέθοδος της αποτέφρωσης των νεκρών ποιοί την χρησιμοποιούσαν και για ποιό λόγο έφτασε να προωθείται έντονα τα τελευταία χρόνια.
Επιμέλεια άρθρου:Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
7 Φεβρουαρίου 2016
Η Αθέατη γνώση σας αποκαλύπτει μέσα από το άρθρο αυτό, ότι την μέθοδο αυτή δεν χρησιμοποιούσαν ποτέ κατα πλειοψηφία οι αρχαίοι Ελληνες και οι Χριστιανοί αλλά κυρίως προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν σήμερα οι παγανιστές, οι άθεοι και άλλοι.
Είναι ενα πείσμα ενάντια στον τρόπο συμπεριφοράς του νεκρού σώματος απέναντι στην Ορθόδοξη εκκλησία και τον λόγο του Θεού. Παραδείγματα ότι η ταφή είναι η κατάλληλη κατάσταση για τους νεκρούς βρίσκονται στην Καινή Διαθήκη:
Διαβάζουμε στις Πράξεις, μετά το λιθοβολισμό του πρώτου μάρτυρα του Χριστιανισμού, Στεφάνου, ότι «Ανδρες δε ευλαβείς πήραν και έθαψαν το νεκρό σώμα του Στεφάνου και έκαμαν μεγάλον θρήνον δι' αυτόν.» (Πράξεις 8: 2)
Επίσης, όταν ένας άνθρωπος ονόματι Ανανίας, είπε ψέματα στον απόστολο Πέτρο και έπεσε καταγής και ξεψύχησε, βρίσκουμε ότι «Οι νεώτεροι δε εσηκώθησαν αμέσως, περιετύλιξαν το νεκρό σώμα του Ανανία με νεκρικά σάβανα, το μετέφεραν έξω από την πόλιν και το έθαψαν.» (Πράξεις 5: 6).
Όταν η γυναίκα του Σαπφείρα είπε ψέματα και για την τιμή του ακινήτου, "Ο δε Πετρος της είπε τότε· “γιατί συμφωνήσατε εσυ και ο σύζυγός σου να πειράξετε με την ψευδολογία και απάτη το Πνεύμα του Κυρίου; Ιδού, τα πόδια εκείνων, που έθαψαν τον άνδρα σου είναι τώρα στην θύραν και θα μεταφέρουν και εσένα έξω από την πόλιν, για να σε θάψουν”.Επεσε δε και αυτή αμέσως κοντά στα πόδια του Πετρου και εξεψύχησε. Οταν δε εισήλθαν οι νέοι, ευρήκαν και αυτήν νεκράν. Και αφού την έβγαλαν έξω από την πόλιν, την έθαψαν κοντά στον σύζυγόν της. "(Πραξ. 5, 9 -10).
Ο Ιησούς ο Μεσσίας, φυσικά, είναι ο Κύριος και Σωτήρας του κόσμου. Ο Πέτρος λέει ότι εμείς, ως Χριστιανοί πρέπει να ακολουθήσουμε το παράδειγμά του: «Διότι εις αυτό ακριβώς έχετε κληθή, δια να εκτελήτε το καθήκον σας, και δια να πράττετε το αγαθόν και όταν ακόμη αδικήσθε και ταλαιπωρήσθε αδίκως. Διότι και ο Χριστός έπαθε προς χάριν ημών και υπέμεινε σταυρόν, δια να σώση ακόμη και αυτούς τους σταυρωτάς του, αφήσας εις σας τέλειον παράδειγμα προς μίμησιν, δια να ακολουθήσετε και βαδίσετε ακριβώς επάνω εις τα ίχνη του.» (Α Πετ 2:21.).
Παρά το γεγονός ότι ο Ιησούς δεν χρειαζόταν να βαπτιστεί, βαφτίστηκε από τον Ιωάννη για να μας δώσει το παράδειγμα προς μίμηση (Ματθ. 3: 13-15). Όταν πέθανε ο Ιησούς, ποιό ήταν το παράδειγμα που άφησε για εμάς; Μήπως αποτεφρώθηκε σε στάχτη, και οι στάχτες του τοποθετήθηκαν σε ένα δοχείο; Ήταν στάχτες του πέταξαν στη θάλασσα;
Καμία σχέση! Αντίθετα, όταν ο Ιησούς ήταν νεκρός στον Σταυρό, που πέθανε για τις αμαρτίες μας, κάποιος άνθρωπος πλούσιος από την Αριμαθαία, το όνομα Ιωσήφ πήγε στον Πιλάτο και ζήτησε το σώμα του Ιησού. "Και όταν ο Ιωσήφ πήρε το σώμα, το τύλιξε σε σεντόνι καινούριο και καθαρό, και το έθεσε σε δικό του νέο τάφο, που είχε λαξευμένο στο βράχο. Και αφού κύλησε μια μεγάλη πέτρα στην πόρτα του τάφου, αναχώρησε "(Ματθ. 27: 59-60).
Ο ιησούς λοπόν θάφτηκε σε έναν τάφο - σε τάφο!
Ιωάννης μας λέει περισσότερα για το συμβάν. "Και μετά από αυτό ο Ιωσήφ της Αριμαθαίας, όντας μαθητής του Ιησού, αλλά δεν είχε αποκαλυφθεί για το φόβο των Ιουδαίων, παρακάλεσε τον Πιλάτο για να πάρει το σώμα του Ιησού. Και ο Πιλάτος του έδωσε την άδεια. Ήρθε λοιπόν, και πήρε το σώμα του Ιησού. Και ηλθε και ο Νικόδημος, ο οποίος στην πρώτη ήρθε στον Ιησού από τη νύχτα, και έφερε ένα μείγμα από σμύρνα και αλόη. Στη συνέχεια πήραν, λοιπόν, το σώμα του Ιησού και αφού το έπλυναν και το αλείψαν με τα πολύτιμα αρώματα το περιτύλιξαν με λωρίδες από σινδόνια, όπως ήτο η συνήθεια στους Εβραίους να ενταφιάζουν τους νεκρούς. Τώρα, στον τόπο όπου σταυρώθηκε ο Ιησούς υπήρχε κήπος και στον κήπο καινούργιο και αχρησιμοποίητο μνημείον, στο οποίον κανείς ακόμη δεν είχε ταφή. Επειδή, λοιπόν, το μνημείον αυτό ήταν κοντά στο σημείο της σταύρωσης και βιάζονταν να τελειώσουν την ταφή, πριν περάση η ημέρα αυτή της προπαρασκευής των Ιουδαίων δια το πάσχα, εκεί έθεσαν τον Ιησού."(Ιωάννης 19: 38-42).
Ο Χριστός μας δίνει το παράδειγμα, όχι μόνο στη ζωή του, αλλά και στο θάνατό του! Όταν πέθανε, θάφτηκε. Δεν αποτεφρώθηκε! Τι καλύτερο παράδειγμα μπορούμε να ακολουθήσουμε από το δικό του παράδειγμα;
Γιατί μετά από 2000 χρόνια και πλέον κατηγορούν τα διάφορα τσιράκια του συστήματος την Ορθόδοξη εκκλησία ως αναχρονιστική στο θέμα της αποτέφρωσης των νεκρών; επειδή προσπαθούν να μην χαθεί ο λόγος του Θεού νουθετώντας μέσα από το Ευαγγέλιο το λόγο του Χριστού για το πως πρέπει να ακολουθούμε τις πράξεις του ως σωστοί Χριστιανοί;
Ο Ιησούς που γνώριζε τη αναμενόμενη επικείμενη ταφή του, βλέπωντας τους μαθητές του αγανακτισμένους για τη γυναίκα που έχρισε το κεφάλι και τα πόδια του με αρωματικά αρώματα, αφού μερικοί από αυτούς την κατηγόρησαν για σπατάλη του πολύτιμου μύρου, «Ο Ιησούς τότε είπε: “αφήστε την· γιατί την ενοχλείτε και την στενοχωρείτε; Αυτή καλό και αξιέπαινο έργο έκανε σ΄εμένα. Διότι τους πτωχούς τους έχετε πάντοτε κοντά σας και όταν θέλετε, μπορείτε να τους ευεργετήσετε. Εμένα όμως δεν με έχετε πάντοτε μαζί σας. Αυτή η γυναίκα εκείνο που είχε και μπορούσε να κάνει για εμένα, το έκανε. Πρόλαβε να αλείψει το σώμα μου με μύρο, για να το προετοιμάσει προς ενταφιασμό. Και τούτο χωρίς η ιδία να το εννοήσει. Σας διαβεβαιώνω, ότι όπου εάν κηρυχθή, σε όλον τον κόσμον, αυτό το Ευαγγέλιο, θα διαλαληθεί συγχρόνως και αυτό που έκανε αυτή, για να μένει αλησμόνητη η ανάμνηση της προς δόξα και τιμή της”. "(Μάρκος 14: 6-9).
Αυτά λοιπόν είναι τα λόγια του Χριστού σχετικά με την ταφή των ανθρώπων. Ενα έθιμο που προυπήρχε και αποδέχτηκε ο Χριστός ώστε να διαδωθεί ως παράδειγμα πρός μίμηση για τις επόμενες γενεές. Οπότε, αδίκως κατηγορούν την εκκλησιά ως αναχρονιστική και ότι πρέπει να συμβιβαστεί με τα νέα δεδομένα της αποτέφρωσης που προωθούνται απ΄τους μισητές του Ιησού, τους Αθεους τους Σατανιστές και τους ομοφυλόφιλους κ.τ.λ.
Επίσης, ο Απόστολος Ιωάννης περιγράφει αυτή την τελική μοίρα των ασεβών, στο βιβλίο της Αποκάλυψης, όπου λέει: «“Ενώ οι δειλοί και άπιστοι και μολυσμένοι με βδελύγματα και φονιάδες και πόρνοι και μάγοι και ειδωλολάτρες, και όλοι οι ψεύτες, θα έχουν τη μερίδα τους μέσα στη λίμνη που καίγεται με φωτιά και θειάφι· αυτός είναι ο δεύτερος θάνατος” (Αποκάλυψη 21:8).
Όλοι οι αμετανόητοι ασεβείς θα αποτεφρωθούν και θα μετατραπούν σε στάχτες σε αυτό το φρικτό, και απίστευτο ολοκαύτωμα!
Ενας από τους λόγους λοιπόν που προωθείται σήμερα ο διαχωρισμός της εκκλησίας από το κράτος, είναι να μην ακούγεται η φωνή της εκκλησίας - ουσιαστικά ο λόγος του Χριστού.
Αφού αναλύσαμε, επαρκώς πιστεύω από την "Αθέατη γνώση"τον τρόπο που πρέπει να συμπεριφερόμαστε στο νεκρό σώμα μας, τώρα θα πρέπει να μάθουμε και από που προέρχεται αυτή η πρακτικη απανθράκωσης των νεκρών.
Ας διαβάσουμε τώρα ενα ακόμη απόσπασμα από την Αποκάλυψη στο κεφάλαιο 13 το οποίο αφορά τον Βάαλ - που σύμφωνα με τον Δημοσθένη Λιακόπουλο, είναι βασικός συνεργάτης του Σαμαέλ και ο λεγόμενος ψευδοπροφήτης της Αποκάλυψης.
“Και έκανε μεγάλα σημεία, (ο Βάαλ) ώστε έκανε να κατεβαίνει και φωτιά από τον ουρανό στη γη μπροστά στους ανθρώπους. Και πλανούσε αυτούς που κατοικούσαν επάνω στη γη, εξαιτίας των σημείων που του δόθηκαν να κάνει μπροστά στο θηρίο, λέγοντας προς εκείνους που κατοικούσαν επάνω στη γη να κάνουν μια εικόνα στο θηρίο, που έχει την πληγή της μάχαιρας, και έζησε” Αποκάλυψη 13:13,14.
Αφού κάναμε μια πρώτη αναφορά στο ποίος είναι ο Βάαλ θα προχωρήσουμε σε παραδείγματα απο την αποκαλούμενη Παλαιά Διαθήκη τα οποία σχετίζονται με την κτηνώδη πρακτική της αποτέφρωσης - της κάυσης του σώματος ως θυσία τα οποία έχουν την ρίζα τους από πολύ παλαιά και συνδέονται με την Εβραική γραφή και τις θυσίες παιδιών πρός τον Νεφελίμ Βάαλ εκ του γένους Βαλάχ.
1 Βασιλέων 14:23,24
Και αυτοί επίσης έφτιαχναν υψηλούς τόπους και ιερές στήλες και ιερούς στύλους πάνω σε κάθε ψηλό λόφο και κάτω από κάθε θαλερό δέντρο. Υπήρχαν μάλιστα ιερόδουλοι ναών στη χώρα. Έπραξαν όλα τα απεχθή πράγματα των εθνών που ο Ιεχωβά είχε διώξει μπροστά από τους γιους του Ισραήλ.
Ωσηέ 4:13,14
Στις κορυφές των βουνών θυσιάζουν και στους λόφους υψώνουν καπνό θυσίας, κάτω από πελώριο δέντρο και από αγριοκυδωνιά και από μεγάλο δέντρο, επειδή ο ίσκιος του είναι καλός. Να γιατί οι κόρες σας πορνεύουν και οι νύφες σας μοιχεύουν. »
Δεν θα ζητήσω λογαριασμό από τις κόρες σας επειδή πορνεύουν και από τις νύφες σας επειδή μοιχεύουν. Διότι οι άντρες με τις πόρνες απομονώνονται και με τις ιερόδουλες των ναών θυσιάζουν· και ο λαός που δεν κατανοεί θα ποδοπατηθεί.
Ησαΐας 57:5
που γεμίζετε πάθος ανάμεσα σε μεγάλα δέντρα, κάτω από κάθε θαλερό δέντρο, σφάζοντας τα παιδιά στις κοιλάδες των χειμάρρων κάτω από τις σχισμές των απόκρημνων βράχων;
Ιερεμίας 19:5
Και έφτιαξαν τους υψηλούς τόπους του Βάαλ για να καίνε τους γιους τους στη φωτιά ως ολοκαυτώματα προς τον Βάαλ, κάτι που δεν είχα διατάξει ούτε είχα πει, και το οποίο δεν είχε ανεβεί στην καρδιά μου»”.
Η λατρεία του Βάαλ ασκούνταν επίσης στις ταράτσες των σπιτιών, όπου έβλεπε συχνά κανείς να υψώνουν καπνό θυσίας προς το θεό τους.
Ιερεμίας 32:29
Και οι Χαλδαίοι που πολεμούν εναντίον αυτής της πόλης θα μπουν και θα βάλουν φωτιά σε αυτή την πόλη και θα την κατακάψουν, αυτήν και τα σπίτια στων οποίων τις ταράτσες ύψωναν καπνό θυσίας στον Βάαλ και έκαναν σπονδές σε άλλους θεούς ώστε να με προσβάλλουν”.
Σε σχέση με το βασίλειο του Ιούδα αναφέρεται ότι ακριβώς μέσα στο ναό του Ιεχωβά υπήρχαν «σκεύη που είχαν φτιαχτεί για τον Βάαλ και για τον ιερό στύλο και για όλο το στράτευμα των ουρανών». Επίσης, ο λαός σε όλο τον Ιούδα ύψωνε «καπνό θυσίας στον Βάαλ, στον ήλιο και στη σελήνη και στους αστερισμούς του ζωδιακού κύκλου και σε όλο το στράτευμα των ουρανών».
2 Βασιλέων 23:4, 5
Και ο βασιλιάς διέταξε τον Χελκία τον αρχιερέα και τους ιερείς της δεύτερης τάξης και τους θυρωρούς να βγάλουν από το ναό του Ιεχωβά όλα τα σκεύη που είχαν φτιαχτεί για τον Βάαλ και για τον ιερό στύλο και για όλο το στράτευμα των ουρανών. Έπειτα τα έκαψε έξω από την Ιερουσαλήμ, στις αναβαθμίδες του Κιδρόν, και έφερε τη σκόνη τους στη Βαιθήλ.
Και έθεσε τέρμα στην εργασία αυτών που ήταν ιερείς σε θεούς αλλοεθνών, τους οποίους είχαν εγκαταστήσει οι βασιλιάδες του Ιούδα για να υψώνουν καπνό θυσίας στους υψηλούς τόπους που υπήρχαν στις πόλεις του Ιούδα και στα μέρη γύρω από την Ιερουσαλήμ, καθώς και όσων ύψωναν καπνό θυσίας στον Βάαλ, στον ήλιο και στη σελήνη και στους αστερισμούς του ζωδιακού κύκλου και σε όλο το στράτευμα των ουρανών.
2 Χρονικών 33:3
Και έφτιαξε ξανά τους υψηλούς τόπους που είχε γκρεμίσει ο Εζεκίας ο πατέρας του και έστησε θυσιαστήρια για τον Βάαλ και έφτιαξε ιερούς στύλους και άρχισε να προσκυνάει όλο το στράτευμα των ουρανών και να το υπηρετεί.
Ιερεμίας 32:35
Επιπλέον, έφτιαξαν τους υψηλούς τόπους του Βάαλ που είναι στην κοιλάδα του γιου του Εννόμ, για να περάσουν μέσα από τη φωτιά τους γιους τους και τις κόρες τους για τον Μολόχ, κάτι που δεν τους διέταξα, ούτε και ανέβηκε στην καρδιά μου να κάνουν αυτό το απεχθές πράγμα, ώστε να κάνουν τον Ιούδα να αμαρτήσει”.
1 Βασιλέων 16:31-33
Και, σαν να ήταν τελείως ασήμαντο για αυτόν το να περπατάει σύμφωνα με τις αμαρτίες του Ιεροβοάμ, του γιου του Ναβάτ, πήρε επίσης για σύζυγο την Ιεζάβελ, την κόρη του Εθβάαλ, του βασιλιά των Σιδωνίων,και άρχισε να πηγαίνει και να υπηρετεί τον Βάαλ και να τον προσκυνάει. Ακόμη, έστησε ένα θυσιαστήριο για τον Βάαλ στον οίκο του Βάαλ τον οποίο έχτισε στη Σαμάρεια.
Ουγκαριτικά θρησκευτικά κείμενα
Με την ονομασία Ουγκαριτικά κείμενα, χαρακτηρίζονται στο σύνολό τους οι γραπτές μαρτυρίες που ήρθαν στο φως από Γάλλους αρχαιολόγους, με ανασκαφές που ξεκίνησαν το 1929 επάνω στο λόφο Ρας Σάμρα.
Στα ερείπια της πόλης αυτής, που ήταν ένα σημαντικό εμπορικό και κοσμοπολίτικο κέντρο, κρύβονταν εκτός άλλων, ένας σημαντικός αριθμός κειμένων θρησκευτικών και μη, που χρονολογούνται από το 14ο έως το 12ο αι. π.Χ. και η μελέτη τους μας δίνει πολύτιμες πληροφορίες για τη θρησκευτικότητα της Χαναάν καθώς και για το μυθολογικό και ιστορικό πλαίσιο της περιοχής.
Είναι βέβαιο ότι ειδικά τα ουγκαριτικά θρησκευτικά κείμενα, μαζί με εκείνα του Ναγκ Χαμαντί και τα Χειρόγραφα της Νεκράς Θάλασσας, άνοιξαν νέους ορίζοντες στην επιστήμη της Βιβλικής Αρχαιολογίας.
Ας δούμε περιληπτικα κι ενα μικρό απόσπασμα τι αναφέρουν για τον Νεφελίμ Βάαλ.
Ο Βάαλ
Eίναι θεός της βροχής, της γονιμότητας και της ευφορίας. Ενώ σύμβολο του Ελ είναι ο φτερωτός ήλιος, σύμβολο του Βάαλ είναι ο ταύρος και με τα κέρατά του κατατροπώνει του εχθρούς του. Σε σχετική απεικόνιση, φορά κράνος με κέρατα κρατώντας με το αριστερό χέρι κεραυνό και με το δεξί ρόπαλο.
Η ζωή του είναι γεμάτη περιπέτειες και αγώνες ενάντια στους εχθρούς του, καθώς και έρωτες προς την Ανάθ. Μία από τις μάχες που περιγράφεται είναι αυτή ανάμεσα στον Βάαλ και τους Αμπιρίμ (τέρατα με σώμα ανθρώπου και κεφάλι ταύρου). Σημαντικότερος φαίνεται ο αγώνας του Βάαλ και της Ανάθ, ενάντια στους Γιαμ, Λοταν και Κριτή Ναχάρ.
Στη μάχη αυτή νικά ο Βάαλ και αποκτά το δικαίωμα να αποκτήσει κατοικία στο όρος Σαφόν. Μετά την αποπεράτωση του ναού ξεκινά η μάχη ανάμεσα στον Βάαλ και τον Μωτ. Ο Μωτ νικά, ο Βάαλ πεθαίνει, όμως αναβιώνει, προβαίνει σε γενετήσια επαφή με μια αγελάδα και παίρνει πάλι την εξουσία.
Η Ανάθ eίναι η αγαπημένη του Βάαλ, αλλά αναφέρεται και ως αδελφή του. Τον βοηθά κατά των εχθρών του με αυταπάρνηση. Θρηνεί τον χαμό του Βάαλ και τον μεταφέρει στο όρος Σαφόν όπου τον θάβει. Εκεί θυσιάζει εκατόμβες ταύρων, προβάτων, ελαφιών κ.ά. Συναντά τον Μωτ και του ζητά να φέρει τον Βάαλ πίσω στη ζωή. Εκείνος αρνείται, η Ανάθ τον σκοτώνει, τον αποτεφρώνει και σκορπά την τέφρα του στη γη. Με τον τρόπο αυτό πετυχαίνει την αναβίωση του Βάαλ.
Αυτά τα ολίγα λοιπόν από τα θρησκευτικά Ουγκαριτικά κείμενα.
Ενας πραγματικός άρχων του σκότους ο Νεφελίμ Βάαλ που απο πολλούς ονομάζεται Μπαφομέτ η Μολώχ και συνδέεται με τα ανθρώπινα θυσιαστήρια και γενικά με την φωτιά.
Ενα παράδειγμα είναι και το Μπελτέιν, το οποίο είναι ένα από τα τέσσερα παγανιστικά φεστιβάλ Φωτιάς στο Σέλτικ και είναι ίσως το δεύτερο πιο σημαντικό φεστιβάλ δίπλα στο Samhain. το Μπελτέιν είναι πρωτίστως ένα φεστιβάλ ήλιου.
Η αρχική έννοια είναι «η Φωτιά του Bel» που χαρακτηρίζεται ως ένα από τα σημαντικότερα Φεστιβάλ πυρκαγιάς. Το “Bel”μερικές φορές αναφέρεται ως «ο Θεός του «Φωτός». Είναι επίσης γνωστός ως Beli ή Belinus και μπορεί να αποδοθεί στην Μέση Ανατολή ώς ο θεος (“Βάαλ”).
ΑΡΧΑΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑΦΙΚΑ ΕΘΙΜΑ
Στην αρχαική Ελλάδα είναι κοινή πίστη, ότι η ζωή γεννιέται από τον θάνατο. Από αυτή την αντίληψη πηγάζει η θέση και η σημασία που έχουν οι κηδείες στα Ομηρικά έπη.
Η ψυχή του νεκρού βρίσκει ανάπαυση στον Αδη μόνο όταν οι ζωντανοί τελέσουν τον ενταφιασμό του σώματός του. Αλλιώς το φάντασμά του είναι καταδικασμένο να περπλανιέται αδιάκοπα χωρίς να βρίσκει ανάπαυση.
Ο Ομηρος υποστηρίζει ότι η ψυχή του ανθρώπου έβγαινε από το σημείο στο οποίο ήταν τραυματισμένος ο νεκρός. Κατά συνέπεια, σύμφωνα με την Ομηρική άποψη, τα ανθρώπινα όντα ζούν δυο φορές. Την μία με μια σωματική και ορατή μορφή, και ξανά σαν μια αόρατη "εικόνα" που απελευθερώνεται μόονο την στιγμή του θανάτου, δηλαδή ως ψυχή.
Βέβαια αυτό δεν αποτελεί εμπόδιο στην ψυχή να θρηνεί όταν εγκαταλείπει τον πάνω κόσμο, αφήνοντας ενα γεναίο σώμα, όπως συμβαίνει στην περίπτωση του Πάτροκλου και του Εκτορος, για να κατέβει στον ζοφερό τόπο του Αδη.
Η ψυχή βέβαια αφού εγκαταλείψει το νεκρό σώμα, πετά αμέσως πρός τον Αδη, εκεί όμως δεν γίνεται δεκτή αν δεν έχει θαφτεί το σώμα της, το υλικό στοιχείο που την συνδέει με τον κόσμο των ζωντανών.
Και τώρα θα ήθελα να σας εξηγήσω να καταλάβετε για ποιό λόγο επιδιώκουν τα νεκρά σώματα να αποτεφρώνονται αντί να θάβονται όπως και εξηγήσαμε τους λόγους παραπάνω στο άρθρο μας.
Τα αποτεφρωτήρια λοιπόν που θα λειτουργούν στην Ελλάδα (ήδη ετοιμάζεται να ανοίξει στην Πάτρα) θα έχουν τιμές πολύ οικονομικότερες της ταφής, πέριπου 500 με 600 ευρώ η κάθε απανθράκωση.
Πολύ δελεαστική τιμή δεν νομίζετε;
Επίσης τους νεκρούς άστεγους και τους απόρους οι οποίοι ενδεχομένως δεν έχουν χρήματα για την ταφή τους κι επειδή σε τέτοιες περιπτώσεις το κράτος αναλαμβάνει τα έξοδα της ταφής πλέον δεν θα θάβονται - αφού μια τέτοια πρακτική στοιχίζει πολλά χρήματα, οπότε θα αποτεφρώνονται.
45.000 ευρώ διέθεσε το 2013 ο Ευγαγελισμός για την ταφή «αζήτητων και άπορων». Ολα αυτά τα έξοδα θα μειωθούν κατά το ήμιση με την διαδικασία της αποτέφρωσης.
Μην παραλέιψουμε να αναφέρουμε και την προπαγάνδα της Ατζέντας 21 όπου με την αποτέφρωση προστατεύεται το περιβάλλον (γη και υδροφόρος ορίζοντας).
Αποτέλεσμα: Η διαδικασία ταφής του νεκρού σώματος λόγω της οικονομικής κρίσης που διανύουμε σταδιακά θα μειωθεί. Πολλοί συμπολίτες μας που δεν μπορούν να εξασφαλίσουν τα πρός το ζήν πως θα μπορέσουν να αναλάβουν τα έξοδα μιας κηδείας και ταφής για τον νεκρό τους συγγενή; Το πιό πιθανό είναι η ταφή να αντικατασταθεί από την φρικιαστική και παγανιστική μέθοδο της απανθράκωσης η οποία θα είναι και οικονομικότερη.
Ελπίζω το άρθρο αυτό να βοήθησε πολλούς να κατανοήσουν ότι η πρακτική της αποτέφρωσης δεν είναι απλά μια επιλογή συμπεριφοράς του νεκρού σώματος μας, αλλά μια πρακτική την οποία επέβαλλε ο Νεφελίμ Βάαλ με τον τρόπο της <<ανθρωποθυσίας>> και είχαν ασπαστεί και ασπάζονται οι άθεοι, οι ειδωλολάτρες και οι σατανιστές (αφού ο Βάαλ είναι βασικός συνεργάτης του Σαμαέλ/ διαβόλου) και την προωθούν σε μεγάλο βαθμό στις μέρες μας όπου προετοιμάζουν τον ερχομό του αντίχριστου.
atheatignosi
Επιμέλεια άρθρου:Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
7 Φεβρουαρίου 2016
Η Αθέατη γνώση σας αποκαλύπτει μέσα από το άρθρο αυτό, ότι την μέθοδο αυτή δεν χρησιμοποιούσαν ποτέ κατα πλειοψηφία οι αρχαίοι Ελληνες και οι Χριστιανοί αλλά κυρίως προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν σήμερα οι παγανιστές, οι άθεοι και άλλοι.
Είναι ενα πείσμα ενάντια στον τρόπο συμπεριφοράς του νεκρού σώματος απέναντι στην Ορθόδοξη εκκλησία και τον λόγο του Θεού. Παραδείγματα ότι η ταφή είναι η κατάλληλη κατάσταση για τους νεκρούς βρίσκονται στην Καινή Διαθήκη:
Διαβάζουμε στις Πράξεις, μετά το λιθοβολισμό του πρώτου μάρτυρα του Χριστιανισμού, Στεφάνου, ότι «Ανδρες δε ευλαβείς πήραν και έθαψαν το νεκρό σώμα του Στεφάνου και έκαμαν μεγάλον θρήνον δι' αυτόν.» (Πράξεις 8: 2)
Επίσης, όταν ένας άνθρωπος ονόματι Ανανίας, είπε ψέματα στον απόστολο Πέτρο και έπεσε καταγής και ξεψύχησε, βρίσκουμε ότι «Οι νεώτεροι δε εσηκώθησαν αμέσως, περιετύλιξαν το νεκρό σώμα του Ανανία με νεκρικά σάβανα, το μετέφεραν έξω από την πόλιν και το έθαψαν.» (Πράξεις 5: 6).
Όταν η γυναίκα του Σαπφείρα είπε ψέματα και για την τιμή του ακινήτου, "Ο δε Πετρος της είπε τότε· “γιατί συμφωνήσατε εσυ και ο σύζυγός σου να πειράξετε με την ψευδολογία και απάτη το Πνεύμα του Κυρίου; Ιδού, τα πόδια εκείνων, που έθαψαν τον άνδρα σου είναι τώρα στην θύραν και θα μεταφέρουν και εσένα έξω από την πόλιν, για να σε θάψουν”.Επεσε δε και αυτή αμέσως κοντά στα πόδια του Πετρου και εξεψύχησε. Οταν δε εισήλθαν οι νέοι, ευρήκαν και αυτήν νεκράν. Και αφού την έβγαλαν έξω από την πόλιν, την έθαψαν κοντά στον σύζυγόν της. "(Πραξ. 5, 9 -10).
Ο Ιησούς ο Μεσσίας, φυσικά, είναι ο Κύριος και Σωτήρας του κόσμου. Ο Πέτρος λέει ότι εμείς, ως Χριστιανοί πρέπει να ακολουθήσουμε το παράδειγμά του: «Διότι εις αυτό ακριβώς έχετε κληθή, δια να εκτελήτε το καθήκον σας, και δια να πράττετε το αγαθόν και όταν ακόμη αδικήσθε και ταλαιπωρήσθε αδίκως. Διότι και ο Χριστός έπαθε προς χάριν ημών και υπέμεινε σταυρόν, δια να σώση ακόμη και αυτούς τους σταυρωτάς του, αφήσας εις σας τέλειον παράδειγμα προς μίμησιν, δια να ακολουθήσετε και βαδίσετε ακριβώς επάνω εις τα ίχνη του.» (Α Πετ 2:21.).
Παρά το γεγονός ότι ο Ιησούς δεν χρειαζόταν να βαπτιστεί, βαφτίστηκε από τον Ιωάννη για να μας δώσει το παράδειγμα προς μίμηση (Ματθ. 3: 13-15). Όταν πέθανε ο Ιησούς, ποιό ήταν το παράδειγμα που άφησε για εμάς; Μήπως αποτεφρώθηκε σε στάχτη, και οι στάχτες του τοποθετήθηκαν σε ένα δοχείο; Ήταν στάχτες του πέταξαν στη θάλασσα;
Καμία σχέση! Αντίθετα, όταν ο Ιησούς ήταν νεκρός στον Σταυρό, που πέθανε για τις αμαρτίες μας, κάποιος άνθρωπος πλούσιος από την Αριμαθαία, το όνομα Ιωσήφ πήγε στον Πιλάτο και ζήτησε το σώμα του Ιησού. "Και όταν ο Ιωσήφ πήρε το σώμα, το τύλιξε σε σεντόνι καινούριο και καθαρό, και το έθεσε σε δικό του νέο τάφο, που είχε λαξευμένο στο βράχο. Και αφού κύλησε μια μεγάλη πέτρα στην πόρτα του τάφου, αναχώρησε "(Ματθ. 27: 59-60).
Ο ιησούς λοπόν θάφτηκε σε έναν τάφο - σε τάφο!
Ιωάννης μας λέει περισσότερα για το συμβάν. "Και μετά από αυτό ο Ιωσήφ της Αριμαθαίας, όντας μαθητής του Ιησού, αλλά δεν είχε αποκαλυφθεί για το φόβο των Ιουδαίων, παρακάλεσε τον Πιλάτο για να πάρει το σώμα του Ιησού. Και ο Πιλάτος του έδωσε την άδεια. Ήρθε λοιπόν, και πήρε το σώμα του Ιησού. Και ηλθε και ο Νικόδημος, ο οποίος στην πρώτη ήρθε στον Ιησού από τη νύχτα, και έφερε ένα μείγμα από σμύρνα και αλόη. Στη συνέχεια πήραν, λοιπόν, το σώμα του Ιησού και αφού το έπλυναν και το αλείψαν με τα πολύτιμα αρώματα το περιτύλιξαν με λωρίδες από σινδόνια, όπως ήτο η συνήθεια στους Εβραίους να ενταφιάζουν τους νεκρούς. Τώρα, στον τόπο όπου σταυρώθηκε ο Ιησούς υπήρχε κήπος και στον κήπο καινούργιο και αχρησιμοποίητο μνημείον, στο οποίον κανείς ακόμη δεν είχε ταφή. Επειδή, λοιπόν, το μνημείον αυτό ήταν κοντά στο σημείο της σταύρωσης και βιάζονταν να τελειώσουν την ταφή, πριν περάση η ημέρα αυτή της προπαρασκευής των Ιουδαίων δια το πάσχα, εκεί έθεσαν τον Ιησού."(Ιωάννης 19: 38-42).
Ο Χριστός μας δίνει το παράδειγμα, όχι μόνο στη ζωή του, αλλά και στο θάνατό του! Όταν πέθανε, θάφτηκε. Δεν αποτεφρώθηκε! Τι καλύτερο παράδειγμα μπορούμε να ακολουθήσουμε από το δικό του παράδειγμα;
Γιατί μετά από 2000 χρόνια και πλέον κατηγορούν τα διάφορα τσιράκια του συστήματος την Ορθόδοξη εκκλησία ως αναχρονιστική στο θέμα της αποτέφρωσης των νεκρών; επειδή προσπαθούν να μην χαθεί ο λόγος του Θεού νουθετώντας μέσα από το Ευαγγέλιο το λόγο του Χριστού για το πως πρέπει να ακολουθούμε τις πράξεις του ως σωστοί Χριστιανοί;
Ο Ιησούς που γνώριζε τη αναμενόμενη επικείμενη ταφή του, βλέπωντας τους μαθητές του αγανακτισμένους για τη γυναίκα που έχρισε το κεφάλι και τα πόδια του με αρωματικά αρώματα, αφού μερικοί από αυτούς την κατηγόρησαν για σπατάλη του πολύτιμου μύρου, «Ο Ιησούς τότε είπε: “αφήστε την· γιατί την ενοχλείτε και την στενοχωρείτε; Αυτή καλό και αξιέπαινο έργο έκανε σ΄εμένα. Διότι τους πτωχούς τους έχετε πάντοτε κοντά σας και όταν θέλετε, μπορείτε να τους ευεργετήσετε. Εμένα όμως δεν με έχετε πάντοτε μαζί σας. Αυτή η γυναίκα εκείνο που είχε και μπορούσε να κάνει για εμένα, το έκανε. Πρόλαβε να αλείψει το σώμα μου με μύρο, για να το προετοιμάσει προς ενταφιασμό. Και τούτο χωρίς η ιδία να το εννοήσει. Σας διαβεβαιώνω, ότι όπου εάν κηρυχθή, σε όλον τον κόσμον, αυτό το Ευαγγέλιο, θα διαλαληθεί συγχρόνως και αυτό που έκανε αυτή, για να μένει αλησμόνητη η ανάμνηση της προς δόξα και τιμή της”. "(Μάρκος 14: 6-9).
Αυτά λοιπόν είναι τα λόγια του Χριστού σχετικά με την ταφή των ανθρώπων. Ενα έθιμο που προυπήρχε και αποδέχτηκε ο Χριστός ώστε να διαδωθεί ως παράδειγμα πρός μίμηση για τις επόμενες γενεές. Οπότε, αδίκως κατηγορούν την εκκλησιά ως αναχρονιστική και ότι πρέπει να συμβιβαστεί με τα νέα δεδομένα της αποτέφρωσης που προωθούνται απ΄τους μισητές του Ιησού, τους Αθεους τους Σατανιστές και τους ομοφυλόφιλους κ.τ.λ.
Επίσης, ο Απόστολος Ιωάννης περιγράφει αυτή την τελική μοίρα των ασεβών, στο βιβλίο της Αποκάλυψης, όπου λέει: «“Ενώ οι δειλοί και άπιστοι και μολυσμένοι με βδελύγματα και φονιάδες και πόρνοι και μάγοι και ειδωλολάτρες, και όλοι οι ψεύτες, θα έχουν τη μερίδα τους μέσα στη λίμνη που καίγεται με φωτιά και θειάφι· αυτός είναι ο δεύτερος θάνατος” (Αποκάλυψη 21:8).
Όλοι οι αμετανόητοι ασεβείς θα αποτεφρωθούν και θα μετατραπούν σε στάχτες σε αυτό το φρικτό, και απίστευτο ολοκαύτωμα!
Ενας από τους λόγους λοιπόν που προωθείται σήμερα ο διαχωρισμός της εκκλησίας από το κράτος, είναι να μην ακούγεται η φωνή της εκκλησίας - ουσιαστικά ο λόγος του Χριστού.
Αφού αναλύσαμε, επαρκώς πιστεύω από την "Αθέατη γνώση"τον τρόπο που πρέπει να συμπεριφερόμαστε στο νεκρό σώμα μας, τώρα θα πρέπει να μάθουμε και από που προέρχεται αυτή η πρακτικη απανθράκωσης των νεκρών.
Ας διαβάσουμε τώρα ενα ακόμη απόσπασμα από την Αποκάλυψη στο κεφάλαιο 13 το οποίο αφορά τον Βάαλ - που σύμφωνα με τον Δημοσθένη Λιακόπουλο, είναι βασικός συνεργάτης του Σαμαέλ και ο λεγόμενος ψευδοπροφήτης της Αποκάλυψης.
“Και έκανε μεγάλα σημεία, (ο Βάαλ) ώστε έκανε να κατεβαίνει και φωτιά από τον ουρανό στη γη μπροστά στους ανθρώπους. Και πλανούσε αυτούς που κατοικούσαν επάνω στη γη, εξαιτίας των σημείων που του δόθηκαν να κάνει μπροστά στο θηρίο, λέγοντας προς εκείνους που κατοικούσαν επάνω στη γη να κάνουν μια εικόνα στο θηρίο, που έχει την πληγή της μάχαιρας, και έζησε” Αποκάλυψη 13:13,14.
Αφού κάναμε μια πρώτη αναφορά στο ποίος είναι ο Βάαλ θα προχωρήσουμε σε παραδείγματα απο την αποκαλούμενη Παλαιά Διαθήκη τα οποία σχετίζονται με την κτηνώδη πρακτική της αποτέφρωσης - της κάυσης του σώματος ως θυσία τα οποία έχουν την ρίζα τους από πολύ παλαιά και συνδέονται με την Εβραική γραφή και τις θυσίες παιδιών πρός τον Νεφελίμ Βάαλ εκ του γένους Βαλάχ.
1 Βασιλέων 14:23,24
Και αυτοί επίσης έφτιαχναν υψηλούς τόπους και ιερές στήλες και ιερούς στύλους πάνω σε κάθε ψηλό λόφο και κάτω από κάθε θαλερό δέντρο. Υπήρχαν μάλιστα ιερόδουλοι ναών στη χώρα. Έπραξαν όλα τα απεχθή πράγματα των εθνών που ο Ιεχωβά είχε διώξει μπροστά από τους γιους του Ισραήλ.
Ωσηέ 4:13,14
Στις κορυφές των βουνών θυσιάζουν και στους λόφους υψώνουν καπνό θυσίας, κάτω από πελώριο δέντρο και από αγριοκυδωνιά και από μεγάλο δέντρο, επειδή ο ίσκιος του είναι καλός. Να γιατί οι κόρες σας πορνεύουν και οι νύφες σας μοιχεύουν. »
Δεν θα ζητήσω λογαριασμό από τις κόρες σας επειδή πορνεύουν και από τις νύφες σας επειδή μοιχεύουν. Διότι οι άντρες με τις πόρνες απομονώνονται και με τις ιερόδουλες των ναών θυσιάζουν· και ο λαός που δεν κατανοεί θα ποδοπατηθεί.
Ησαΐας 57:5
που γεμίζετε πάθος ανάμεσα σε μεγάλα δέντρα, κάτω από κάθε θαλερό δέντρο, σφάζοντας τα παιδιά στις κοιλάδες των χειμάρρων κάτω από τις σχισμές των απόκρημνων βράχων;
Ιερεμίας 19:5
Και έφτιαξαν τους υψηλούς τόπους του Βάαλ για να καίνε τους γιους τους στη φωτιά ως ολοκαυτώματα προς τον Βάαλ, κάτι που δεν είχα διατάξει ούτε είχα πει, και το οποίο δεν είχε ανεβεί στην καρδιά μου»”.
Η λατρεία του Βάαλ ασκούνταν επίσης στις ταράτσες των σπιτιών, όπου έβλεπε συχνά κανείς να υψώνουν καπνό θυσίας προς το θεό τους.
Ιερεμίας 32:29
Και οι Χαλδαίοι που πολεμούν εναντίον αυτής της πόλης θα μπουν και θα βάλουν φωτιά σε αυτή την πόλη και θα την κατακάψουν, αυτήν και τα σπίτια στων οποίων τις ταράτσες ύψωναν καπνό θυσίας στον Βάαλ και έκαναν σπονδές σε άλλους θεούς ώστε να με προσβάλλουν”.
Σε σχέση με το βασίλειο του Ιούδα αναφέρεται ότι ακριβώς μέσα στο ναό του Ιεχωβά υπήρχαν «σκεύη που είχαν φτιαχτεί για τον Βάαλ και για τον ιερό στύλο και για όλο το στράτευμα των ουρανών». Επίσης, ο λαός σε όλο τον Ιούδα ύψωνε «καπνό θυσίας στον Βάαλ, στον ήλιο και στη σελήνη και στους αστερισμούς του ζωδιακού κύκλου και σε όλο το στράτευμα των ουρανών».
2 Βασιλέων 23:4, 5
Και ο βασιλιάς διέταξε τον Χελκία τον αρχιερέα και τους ιερείς της δεύτερης τάξης και τους θυρωρούς να βγάλουν από το ναό του Ιεχωβά όλα τα σκεύη που είχαν φτιαχτεί για τον Βάαλ και για τον ιερό στύλο και για όλο το στράτευμα των ουρανών. Έπειτα τα έκαψε έξω από την Ιερουσαλήμ, στις αναβαθμίδες του Κιδρόν, και έφερε τη σκόνη τους στη Βαιθήλ.
Και έθεσε τέρμα στην εργασία αυτών που ήταν ιερείς σε θεούς αλλοεθνών, τους οποίους είχαν εγκαταστήσει οι βασιλιάδες του Ιούδα για να υψώνουν καπνό θυσίας στους υψηλούς τόπους που υπήρχαν στις πόλεις του Ιούδα και στα μέρη γύρω από την Ιερουσαλήμ, καθώς και όσων ύψωναν καπνό θυσίας στον Βάαλ, στον ήλιο και στη σελήνη και στους αστερισμούς του ζωδιακού κύκλου και σε όλο το στράτευμα των ουρανών.
2 Χρονικών 33:3
Και έφτιαξε ξανά τους υψηλούς τόπους που είχε γκρεμίσει ο Εζεκίας ο πατέρας του και έστησε θυσιαστήρια για τον Βάαλ και έφτιαξε ιερούς στύλους και άρχισε να προσκυνάει όλο το στράτευμα των ουρανών και να το υπηρετεί.
Ιερεμίας 32:35
Επιπλέον, έφτιαξαν τους υψηλούς τόπους του Βάαλ που είναι στην κοιλάδα του γιου του Εννόμ, για να περάσουν μέσα από τη φωτιά τους γιους τους και τις κόρες τους για τον Μολόχ, κάτι που δεν τους διέταξα, ούτε και ανέβηκε στην καρδιά μου να κάνουν αυτό το απεχθές πράγμα, ώστε να κάνουν τον Ιούδα να αμαρτήσει”.
1 Βασιλέων 16:31-33
Και, σαν να ήταν τελείως ασήμαντο για αυτόν το να περπατάει σύμφωνα με τις αμαρτίες του Ιεροβοάμ, του γιου του Ναβάτ, πήρε επίσης για σύζυγο την Ιεζάβελ, την κόρη του Εθβάαλ, του βασιλιά των Σιδωνίων,και άρχισε να πηγαίνει και να υπηρετεί τον Βάαλ και να τον προσκυνάει. Ακόμη, έστησε ένα θυσιαστήριο για τον Βάαλ στον οίκο του Βάαλ τον οποίο έχτισε στη Σαμάρεια.
Ουγκαριτικά θρησκευτικά κείμενα
Με την ονομασία Ουγκαριτικά κείμενα, χαρακτηρίζονται στο σύνολό τους οι γραπτές μαρτυρίες που ήρθαν στο φως από Γάλλους αρχαιολόγους, με ανασκαφές που ξεκίνησαν το 1929 επάνω στο λόφο Ρας Σάμρα.
Στα ερείπια της πόλης αυτής, που ήταν ένα σημαντικό εμπορικό και κοσμοπολίτικο κέντρο, κρύβονταν εκτός άλλων, ένας σημαντικός αριθμός κειμένων θρησκευτικών και μη, που χρονολογούνται από το 14ο έως το 12ο αι. π.Χ. και η μελέτη τους μας δίνει πολύτιμες πληροφορίες για τη θρησκευτικότητα της Χαναάν καθώς και για το μυθολογικό και ιστορικό πλαίσιο της περιοχής.
Είναι βέβαιο ότι ειδικά τα ουγκαριτικά θρησκευτικά κείμενα, μαζί με εκείνα του Ναγκ Χαμαντί και τα Χειρόγραφα της Νεκράς Θάλασσας, άνοιξαν νέους ορίζοντες στην επιστήμη της Βιβλικής Αρχαιολογίας.
Ας δούμε περιληπτικα κι ενα μικρό απόσπασμα τι αναφέρουν για τον Νεφελίμ Βάαλ.
Ο Βάαλ
Eίναι θεός της βροχής, της γονιμότητας και της ευφορίας. Ενώ σύμβολο του Ελ είναι ο φτερωτός ήλιος, σύμβολο του Βάαλ είναι ο ταύρος και με τα κέρατά του κατατροπώνει του εχθρούς του. Σε σχετική απεικόνιση, φορά κράνος με κέρατα κρατώντας με το αριστερό χέρι κεραυνό και με το δεξί ρόπαλο.
Η ζωή του είναι γεμάτη περιπέτειες και αγώνες ενάντια στους εχθρούς του, καθώς και έρωτες προς την Ανάθ. Μία από τις μάχες που περιγράφεται είναι αυτή ανάμεσα στον Βάαλ και τους Αμπιρίμ (τέρατα με σώμα ανθρώπου και κεφάλι ταύρου). Σημαντικότερος φαίνεται ο αγώνας του Βάαλ και της Ανάθ, ενάντια στους Γιαμ, Λοταν και Κριτή Ναχάρ.
Στη μάχη αυτή νικά ο Βάαλ και αποκτά το δικαίωμα να αποκτήσει κατοικία στο όρος Σαφόν. Μετά την αποπεράτωση του ναού ξεκινά η μάχη ανάμεσα στον Βάαλ και τον Μωτ. Ο Μωτ νικά, ο Βάαλ πεθαίνει, όμως αναβιώνει, προβαίνει σε γενετήσια επαφή με μια αγελάδα και παίρνει πάλι την εξουσία.
Η Ανάθ eίναι η αγαπημένη του Βάαλ, αλλά αναφέρεται και ως αδελφή του. Τον βοηθά κατά των εχθρών του με αυταπάρνηση. Θρηνεί τον χαμό του Βάαλ και τον μεταφέρει στο όρος Σαφόν όπου τον θάβει. Εκεί θυσιάζει εκατόμβες ταύρων, προβάτων, ελαφιών κ.ά. Συναντά τον Μωτ και του ζητά να φέρει τον Βάαλ πίσω στη ζωή. Εκείνος αρνείται, η Ανάθ τον σκοτώνει, τον αποτεφρώνει και σκορπά την τέφρα του στη γη. Με τον τρόπο αυτό πετυχαίνει την αναβίωση του Βάαλ.
Αυτά τα ολίγα λοιπόν από τα θρησκευτικά Ουγκαριτικά κείμενα.
Ενας πραγματικός άρχων του σκότους ο Νεφελίμ Βάαλ που απο πολλούς ονομάζεται Μπαφομέτ η Μολώχ και συνδέεται με τα ανθρώπινα θυσιαστήρια και γενικά με την φωτιά.
Ενα παράδειγμα είναι και το Μπελτέιν, το οποίο είναι ένα από τα τέσσερα παγανιστικά φεστιβάλ Φωτιάς στο Σέλτικ και είναι ίσως το δεύτερο πιο σημαντικό φεστιβάλ δίπλα στο Samhain. το Μπελτέιν είναι πρωτίστως ένα φεστιβάλ ήλιου.
Η αρχική έννοια είναι «η Φωτιά του Bel» που χαρακτηρίζεται ως ένα από τα σημαντικότερα Φεστιβάλ πυρκαγιάς. Το “Bel”μερικές φορές αναφέρεται ως «ο Θεός του «Φωτός». Είναι επίσης γνωστός ως Beli ή Belinus και μπορεί να αποδοθεί στην Μέση Ανατολή ώς ο θεος (“Βάαλ”).
ΑΡΧΑΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑΦΙΚΑ ΕΘΙΜΑ
Στην αρχαική Ελλάδα είναι κοινή πίστη, ότι η ζωή γεννιέται από τον θάνατο. Από αυτή την αντίληψη πηγάζει η θέση και η σημασία που έχουν οι κηδείες στα Ομηρικά έπη.
Η ψυχή του νεκρού βρίσκει ανάπαυση στον Αδη μόνο όταν οι ζωντανοί τελέσουν τον ενταφιασμό του σώματός του. Αλλιώς το φάντασμά του είναι καταδικασμένο να περπλανιέται αδιάκοπα χωρίς να βρίσκει ανάπαυση.
Ο Ομηρος υποστηρίζει ότι η ψυχή του ανθρώπου έβγαινε από το σημείο στο οποίο ήταν τραυματισμένος ο νεκρός. Κατά συνέπεια, σύμφωνα με την Ομηρική άποψη, τα ανθρώπινα όντα ζούν δυο φορές. Την μία με μια σωματική και ορατή μορφή, και ξανά σαν μια αόρατη "εικόνα" που απελευθερώνεται μόονο την στιγμή του θανάτου, δηλαδή ως ψυχή.
Βέβαια αυτό δεν αποτελεί εμπόδιο στην ψυχή να θρηνεί όταν εγκαταλείπει τον πάνω κόσμο, αφήνοντας ενα γεναίο σώμα, όπως συμβαίνει στην περίπτωση του Πάτροκλου και του Εκτορος, για να κατέβει στον ζοφερό τόπο του Αδη.
Η ψυχή βέβαια αφού εγκαταλείψει το νεκρό σώμα, πετά αμέσως πρός τον Αδη, εκεί όμως δεν γίνεται δεκτή αν δεν έχει θαφτεί το σώμα της, το υλικό στοιχείο που την συνδέει με τον κόσμο των ζωντανών.
Και τώρα θα ήθελα να σας εξηγήσω να καταλάβετε για ποιό λόγο επιδιώκουν τα νεκρά σώματα να αποτεφρώνονται αντί να θάβονται όπως και εξηγήσαμε τους λόγους παραπάνω στο άρθρο μας.
Τα αποτεφρωτήρια λοιπόν που θα λειτουργούν στην Ελλάδα (ήδη ετοιμάζεται να ανοίξει στην Πάτρα) θα έχουν τιμές πολύ οικονομικότερες της ταφής, πέριπου 500 με 600 ευρώ η κάθε απανθράκωση.
Πολύ δελεαστική τιμή δεν νομίζετε;
Επίσης τους νεκρούς άστεγους και τους απόρους οι οποίοι ενδεχομένως δεν έχουν χρήματα για την ταφή τους κι επειδή σε τέτοιες περιπτώσεις το κράτος αναλαμβάνει τα έξοδα της ταφής πλέον δεν θα θάβονται - αφού μια τέτοια πρακτική στοιχίζει πολλά χρήματα, οπότε θα αποτεφρώνονται.
45.000 ευρώ διέθεσε το 2013 ο Ευγαγελισμός για την ταφή «αζήτητων και άπορων». Ολα αυτά τα έξοδα θα μειωθούν κατά το ήμιση με την διαδικασία της αποτέφρωσης.
Μην παραλέιψουμε να αναφέρουμε και την προπαγάνδα της Ατζέντας 21 όπου με την αποτέφρωση προστατεύεται το περιβάλλον (γη και υδροφόρος ορίζοντας).
Αποτέλεσμα: Η διαδικασία ταφής του νεκρού σώματος λόγω της οικονομικής κρίσης που διανύουμε σταδιακά θα μειωθεί. Πολλοί συμπολίτες μας που δεν μπορούν να εξασφαλίσουν τα πρός το ζήν πως θα μπορέσουν να αναλάβουν τα έξοδα μιας κηδείας και ταφής για τον νεκρό τους συγγενή; Το πιό πιθανό είναι η ταφή να αντικατασταθεί από την φρικιαστική και παγανιστική μέθοδο της απανθράκωσης η οποία θα είναι και οικονομικότερη.
Ελπίζω το άρθρο αυτό να βοήθησε πολλούς να κατανοήσουν ότι η πρακτική της αποτέφρωσης δεν είναι απλά μια επιλογή συμπεριφοράς του νεκρού σώματος μας, αλλά μια πρακτική την οποία επέβαλλε ο Νεφελίμ Βάαλ με τον τρόπο της <<ανθρωποθυσίας>> και είχαν ασπαστεί και ασπάζονται οι άθεοι, οι ειδωλολάτρες και οι σατανιστές (αφού ο Βάαλ είναι βασικός συνεργάτης του Σαμαέλ/ διαβόλου) και την προωθούν σε μεγάλο βαθμό στις μέρες μας όπου προετοιμάζουν τον ερχομό του αντίχριστου.
atheatignosi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου