Περίπου δύο χρόνια μετά από την αποστασία των Ελλήνων, έχουμε δει στην χώρα μας να συμβαίνουν διάφορα πράγματα τα οποία στο παρελθόν θα έμοιαζαν εξωπραγματικά και που όμως πλέον, τα δεχόμαστε χωρίς να προβάλλουμε καμία αντίσταση.
Επιμέλεια άρθρου:Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
29 Μαρτίου 2017
Το νερό πλέον έχει μπει στο αυλάκι. Τα νέα πρότυπα που προβάλλει η Νέα τάξη πραγμάτων, είναι αυτά των θηλυπρεπών ανδρών και των ανδροπρεπών γυναικών τα οποία βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα τους.
Πρόσφατα, είδαμε δημοφιλή πρόσωπα της τηλεόρασης, τα οποία ήταν πρότυπα ανδρών για τις γυναίκες να παραδέχονται ότι "ψήνουν το ψάρι κι απ τις δύο πλευρές". Ανδρες και γυναίκες ακολουθούν τις παρενδυτικές τάσεις ένδυσης που επιτάσσει η νεοταξική μόδα με ρούχα του αντίθετου φύλου.
Μετά την αισχρή ομοφυλοφιλική προπαγάνδα της Vodafone της Diesel και του Zara που σας παρουσιάσαμε στην Αθέατη γνώση, σειρά παίρνει η εταιρεία εσωρούχων Sloggi, η οποία τις τελευταίες δύο ημέρες προωθεί τα νέα εσώρουχα της με τίτλο καμπάνιας: Sloggi: "Ουάου, είναι τόσο άνετα, όλοι θα πρέπει να τα δοκιμάσουν", και σύμφωνα με τις φωτογραφίες και το βίντεο από την διαφήμιση μας παραπέμπει σε χουφτώματα λεσβιών και έναν άνδρα να φοράει στηθόδεσμο.
Προβάλλεται μια διαφήμιση που προωθεί την ανωμαλία σε ώρες που παρακολουθούν τηλεόραση τα παιδιά, τα οποία πάντα είναι περίεργα διότι θέλουν να μαθαίνουν τα πάντα.
Θα ρωτήσουν λοιπόν τους γονείς τους: μαμά, γιατί αυτός ο άνδρας φοράει αυτά που φοράνε οι γυναίκες;
Κι εσείς τότε τι θα πρέπει να απαντήσετε;
Μαμά, γιατί αυτή η γυναίκα πιάνει τα στήθη της άλλης γυναίκας;
Ας ελπίσουμε ότι προβάλλοντας αυτό το άρθρο, αφυπνιστούν οι Έλληνες καταναλωτές και σταματήσουν να ψωνίζουν εσώρουχα από την συγκεκριμένη εταιρεία.
Επίσης, πρέπει να σταματήσει να παίζεται η διαφήμιση στις τηλεοράσεις.
Κοινοποιήστε το.
atheatignosi
Δείτε το βίντεο
Επιμέλεια άρθρου:Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
29 Μαρτίου 2017
Το νερό πλέον έχει μπει στο αυλάκι. Τα νέα πρότυπα που προβάλλει η Νέα τάξη πραγμάτων, είναι αυτά των θηλυπρεπών ανδρών και των ανδροπρεπών γυναικών τα οποία βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα τους.
Πρόσφατα, είδαμε δημοφιλή πρόσωπα της τηλεόρασης, τα οποία ήταν πρότυπα ανδρών για τις γυναίκες να παραδέχονται ότι "ψήνουν το ψάρι κι απ τις δύο πλευρές". Ανδρες και γυναίκες ακολουθούν τις παρενδυτικές τάσεις ένδυσης που επιτάσσει η νεοταξική μόδα με ρούχα του αντίθετου φύλου.
Μετά την αισχρή ομοφυλοφιλική προπαγάνδα της Vodafone της Diesel και του Zara που σας παρουσιάσαμε στην Αθέατη γνώση, σειρά παίρνει η εταιρεία εσωρούχων Sloggi, η οποία τις τελευταίες δύο ημέρες προωθεί τα νέα εσώρουχα της με τίτλο καμπάνιας: Sloggi: "Ουάου, είναι τόσο άνετα, όλοι θα πρέπει να τα δοκιμάσουν", και σύμφωνα με τις φωτογραφίες και το βίντεο από την διαφήμιση μας παραπέμπει σε χουφτώματα λεσβιών και έναν άνδρα να φοράει στηθόδεσμο.
Προβάλλεται μια διαφήμιση που προωθεί την ανωμαλία σε ώρες που παρακολουθούν τηλεόραση τα παιδιά, τα οποία πάντα είναι περίεργα διότι θέλουν να μαθαίνουν τα πάντα.
Θα ρωτήσουν λοιπόν τους γονείς τους: μαμά, γιατί αυτός ο άνδρας φοράει αυτά που φοράνε οι γυναίκες;
Κι εσείς τότε τι θα πρέπει να απαντήσετε;
make action GIFs like this at MakeaGif
Μαμά, γιατί αυτή η γυναίκα πιάνει τα στήθη της άλλης γυναίκας;
make action GIFs like this at MakeaGif
Ας ελπίσουμε ότι προβάλλοντας αυτό το άρθρο, αφυπνιστούν οι Έλληνες καταναλωτές και σταματήσουν να ψωνίζουν εσώρουχα από την συγκεκριμένη εταιρεία.
Επίσης, πρέπει να σταματήσει να παίζεται η διαφήμιση στις τηλεοράσεις.
Κοινοποιήστε το.
atheatignosi
Δείτε το βίντεο
atheatignosi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου