«Η Coca-Cola σχεδιάζει να τρέξει την πρώτη της διαφήμιση που θα υπερασπίζεται την ασφάλεια των τεχνητών γλυκαντικών ουσιών. Μια κίνηση που έρχεται, καθώς η εταιρεία φαίνεται να έχει μειωμένες πωλήσεις στη σόδα διαίτης.
Η έντυπη διαφήμιση έχει ρυθμιστεί να εμφανιστεί στις ΗΠΑ σήμερα στην περιοχή της Ατλάντα.
Λέει ότι τα ποτά διαίτης βοηθούν τους ανθρώπους να διαχειριστούν το βάρος τους και τονίζει τα επιστημονικά στοιχεία που αποδεικνύουν την ασφάλεια της ασπαρτάμης, η οποία είναι ευρύτερα γνωστή υπό την επωνυμία NutraSweet.
Η διαφήμιση αντιπροσωπεύει την επόμενη φάση της καμπάνιας της Coca-Cola που ξεκίνησε τον Ιανουάριο για να ωθήσει προς τα πίσω τους κριτικούς οι οποίοι κατηγορούν τα ζαχαρούχα ποτά της για την τροφοδότηση ποσοστών παχυσαρκίας.
Στο πρώτο κύμα των διαφημίσεων περιέγραψε τη δέσμευση της εταιρείας για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας και επεσήμανε τις πολλές επιλογές διατροφής που προσφέρει. Τώρα, η Coca-Cola προσπαθεί να καθησυχάσει τον κόσμο ότι τα ποτά με χαμηλές θερμίδες δεν είναι επιβλαβή.
Συμβουλή
Είναι γνωστό απο πολλές μελέτες ότι η κατανάλωση ασπαρτάμης (Nutra Sweet, Equal, Spoonful) αναπτύσει διάφορες μορφές καρκίνου. Αποφύγετε όλα τα διαιτητικά αναψυκτικά που κυκλοφορούν στο εμπόριο.
Δημοσίευση σχολίου