ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Τηλεθεατές διαμαρτυρήθηκαν για την εμφάνιση γυναικών που χορεύουν με μπικίνι, και μιας ηλικιωμένης γυναίκας που φαίνεται το εσώρουχό της σε μια διαφήμιση κινουμένων σχεδίων.
Η 30 δευτερολέπτων διαφήμιση για την προώθηση τής ασφαλιστικής εταιρείας confused.com. έχει μέχρι στιγμής προκάλεσει 37 καταγγελίες από αγανακτισμένους τηλεθεατές που καταγγέλουν ότι είναι υπερβολικά σεξουαλική.
το τηλεοπτικό συμβούλιο το οποίο διερεύνησε τήν διαφήμιση της εταιρείας, αρνήθηκε να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια παρά την αντίδραση από τους θεατές.
καταγράφηκαν καταγγελίες επειδή η διαφήμιση ήταν «υπερβολικά σεξουαλική, ακατάλληλη για ανηλίκους, και ότι είναι προσβλητική.

Μια μεγάλης ηλικίας μαύρη γυναίκα, που ονομάζεται Bertha, εμφανίζεται εκθέτοντας το ροζ εσώρουχο της.

«Η Bertha" πέφτει πίσω με τήν καρέκλα της και αποκαλύπτεται το εσώρουχο της
Ένας εκπρόσωπος είπε: ότι αυξάνεται σημαντικά η ανησυχία μας σχετικά με την επίδραση σταδιακά στη σεξουαλικοποίηση όλων στην τηλεόραση.
«Θα έχει αντίκτυπο σε όλους, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών, και εμείς πρέπει να τα προστατεύσουμε.
«Είναι καιρός να γίνει κάτι γι 'αυτό. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε τι συμβαίνει πριν η σταγόνα γίνει χείμαρρος.