Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

ΕΙΜΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΡΛΑ, ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΑΙ...... ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΑΥΛΟΣ

Carla Lamprey


Πηγή atheatignosiΗ 47χρονη Κάρλα, ήταν κάποτε ο Παύλος, που ζούσε με τη σύζυγό του Jane την κόρη και το γιο του Κόνορ.

Αλλά ο Παύλος χώρισε με τη Jane πριν από δύο χρόνια για να ζήσει ως γυναίκα - Κάρλα. Εμπνευσμένος από την εμφάνιση της Jane, η Carla μεγάλωσε τα μαλλιά της, τα έβαψε ξανθά και αφαίρεσε τα γένια απο το προσωπο με λέιζερ.
Τα παιδιά της: Charlie17, και Conor, 15, αγαπούν και τα δυο κομμάτια της Carla.
Carla μύραινα
Πριν γίνει Κάρλα ο Παύλος με την κόρη του Τσάρλι
Λέει: «Έχοντας την εμπειρία του να είσαι ένας άνδρας και μια γυναίκα κάνει τον τέλειο μόνο γονέα, γιατί μπορεί να σχετίζεται με την Charlie και τον Conor ως μαμά και μπαμπάς μαζί».

Και τα παιδιά της ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ - Ο Conor την περιγράφει ως "μια ιδιαίτερα καλή μαμά και μπαμπά".

Η Carla παραδέχεται ότι έχει αγωνιστεί για τα θέματα ισότητας των φύλων στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής της. Δεδομένου ότι ο Παύλος, ένα μοναχοπαίδι,ντυνόταν από την ηλικία των τεσσάρων και κατά τη διάρκεια της εφηβείας του, και φορούσε make-up.

Λέει: «Εγώ ντυθεί με τα ρούχα της μαμάς και τα ψηλά τακούνια. 
Σκέφτηκε ότι ήταν μια φάση αλλά ήμουν θύμα εκφοβισμού γιατί ποτέ δεν είχα τοποθετηθεί είτε με τα αγόρια ή τα κορίτσια. "
Κατά τη διάρκεια της δεκαετία του '20, τα τραβεστί γίνονταν πιό κοινά. 
Όμως, για πολλά χρόνια, αποφάσισε ότι ήταν τραβεστί - ένας ετεροφυλόφιλος άνθρωπος που του άρεσε να ντύνεται σαν γυναίκα.

Η ίδια λέει: «Πριν γνωρίσω την Jane ήμουν παντρεμένος δύο φορές,  αλλά εκείνες οι σχέσεις τελείωσαν εν μέρει επειδή μου άρεσε να ντύνομαι σαν γυναίκα."

Την άνοιξη του 1993, ο πρόσφατα διαζευγμένος Παύλος συνάντησε την Jane σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης. Η Carla λέει: "Η έλξη μεταξύ μας ήταν άμεση. Με ξανθά μαλλιά και μπλε μάτια Νόμιζα ότι ήταν όμορφη και πηγαίναμε τόσο καλά. "

Μέσα σε έξι μήνες, είχαν μετακινηθεί σε ένα μπανγκαλόου στην Crediton, Devon. Η Jane σύντομα έμεινε έγκυος με το πρώτο παιδί την Charlie - και το Μάρτιο του 1998 το ζευγάρι παντρεύτηκε.
Η Carla λέει: "Όταν συναντηθήκαμε για πρώτη φορά, η Τζέιν είπε ότι ήταν ευτυχής να ζήσει μαζί μου που ντύνομαι σαν μια γυναίκα. Περιστασιακά είχαμε πάει και για clubbing μαζί ως δύο γυναίκες. "

Τα προβλήματα άρχισαν όταν ο Παύλος είχε υποβληθεί σε μεταμόσχευση μαλλιών. Η Carla λέει: «Είχα μια πολύ ανδρική γραμμή μαλλιών, όπου τα μαλλιά μου υποχώρούσαν ελαφρώς σε κάθε πλευρά. Ήμουν ενθουσιασμένος με τα αποτελέσματα, αλλά η Jane ήταν έξαλλη που ξόδεψα £ 2.000 για τη μεταμόσχευση. "

Η Jane αναστατώθηκε περαιτέρω όταν η Κάρλα ξόδεψε £ 2.000 θεραπεία με λέιζερ για το δέρμα της - και άρχισε να παίρνει γυναικείες ορμόνες.
«Ήταν μια τρομερή στιγμή και τα παιδιά είχαν καταστραφεί επειδή, η μαμά τους έφυγε, αισθάνθηκαν έτσι ότι απορρίφθηκαν από αυτήν."
Η Jane μετακινηθηκε στο δικό της διαμέρισμα, ενώ η Carla και τα παιδιά έμειναν στο αγρόκτημα της οικογένειας.
Η Κάρλα και τα παιδιά δεν έχουν δει την Jane τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά έμαθαν ότι έχει ένα μωρό.
Η Carla λέει: «Δεν έχω προσπαθήσει να κρύψω τίποτα από τα παιδιά, έτσι ώστε να συνηθίσουν να με βλέπουν σαν Παύλο και Κάρλα.
"Έκανα τον εαυτό μου ένα είδωλο της Jane, βάφω τα μαλλιά μου σαν τα δικά της. Είμαι επίσης τυχερός άνθρωπος γιατί ο κόσμος δεν συνειδητοποιεί ότι δεν είμαι μια γυναίκα. Εξαιτίας αυτού τα παιδιά δεν έχουν δεχθεί απειλές.
atheatignosi.gr

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger