Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΑΝ ΤΟ ΠΕΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΥΠΕΡΔΟΣΟΛΟΓΙΑ ΒΙΑΓΚΡΑ




Επιμέλεια άρθρου: Vagedim 
Πηγή: Αθέατη γνώση
24 Σεπτεμβρίου 2013



Ένα 66-χρονος Κολομβιανός έχασε τον ανδρισμό επειδή ακρωτηριάστηκε από τους γιατρούς αφότου πήρε πάρα πολλά βιάγκρα, σύμφωνα με πληροφορίες, σε μια προσπάθεια να εντυπωσιάσει τη νέα φίλη του με τη σεξουαλική ανδρεία του. 

Μετά τα χάπια, είχε στύση για αρκετές ώρες και πήγε στο κοντινό νοσοκομείο μετά από παράπονα για πόνο. Οι γιατροί διαπίστωσαν ότι το πέος του γεωργού είχε φλεγμονή, κάταγμα και έδειχνε σημάδια γάγγραινας. 

Σε μια προσπάθεια να σταματήσει η γάγγραινα από την εξάπλωση στο υπόλοιπο σώμα του ανθρώπου, οι γιατροί είπαν ότι δεν είχε καμία άλλη επιλογή απο το να του αφαιρέσουν τον ανδρισμού του. "Ο ασθενής παρουσίασε μώλωπες στους όρχεις και στο πέος, υποβλήθηκε σε εγχείρηση και ανακτεί καλώς," δήλωσε σε εφημερίδα ο Δρ Antonio Correa. 

Γιατρός από το νοσοκομείο Naiva, όπου ο άνδρας υποβλήθηκε σε εγχείρηση, προειδοποίησε τους ντόπιους να μην χρησιμοποιούν αναβολικά για τον ανδρισμό τους χωρίς ιατρική συνταγή για την αποφυγή επεισοδίων, όπως αυτό. 

Ο άντρας ισχυρίζεται ότι είναι πρώην μέλος του δημοτικού συμβουλίου στο νότιο δυτικό τμήμα της Huila. 

Η υπερβολική δόση βιάγκρα, ή άλλα εμπορικά σήματα του φαρμάκου sildenafil, μπορεί να προκαλέσουν παρατεταμένη δράση στύσης, που είναι γνωστή ως πριαπισμός, ναυτία, πόνους στο στήθος και καρδιακή αρρυθμία. 

Εάν ο πριαπισμός δεν αντιμετωπιστεί μέσα σε 24 ώρες το πέος μπορεί να έχει μόνιμη βλάβη, που οδηγεί σε δυσκολίες επίτευξης στύσης στο μέλλον.
atheatignosi

Andromeda5 LeagueOfLegends

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger