Οταν κάποιος ψαχτεί λίγο, γιατί δεν θέλει και πολύ, και διαπιστώσει ότι η θρησκεία τον δουλεύει κανονικά, και στον Χριστό να έχει το μυαλό του μένει μετέωρος - διότι έχουμε συνηθίσει να έχουμε ανάγκη κάποια λατρευτική διαδικασία.
Επιμέλεια άρθρου:Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
Μεγάλη Τρίτη 2018
Ο Χριστός όμως δεν έχει ανάγκη από την λατρεία μας, αυτή την ανάγκη την έχει ο σατανάς.
Ο Χριστός θέλει αντί για λατρείες και τεμενάδες να κάνουμε αυτό που ζήτησε: Να φερόμαστε ενεργά στους άλλους όπως θέλουμε οι άλλοι να φέρονται σε εμάς.
Αυτό είναι το τυπικό του Χριστού.
Η νηστεία μπορεί να νοηθεί σαν εγκράτεια στο σύνολο του διατροφικού κώδικα. Η νηστεία, όπως την δίνουν με την εβραική μορφή του συγκεκριμένου διαιτολογίου είναι μια ανοησία.
Η εγκράτεια πρέπει να είναι στο πόσο τρώμε και όχι στις ανόητες λεπτομέρειες που επειδή κάποτε τις όρισε κάποιος εμείς απλά τρέχουμε από πίσω και τις εφαρμόζουμε.
Στο τυπικό δεν γνωρίζουμε ποιος όρισε τα μυστήρια όπως τα τελούμε, ποιος όρισε τα λόγια τα εβραικά, ποιος όρισε τις ακολουθίες της εκκλησίας και ποιος όρισε γενικά το σύνολο της εκκλησιαστικής ζωής.
Μερικοί πετάνε την κοτσάνα ότι τα όρισε ο Χριστός .... κι εκεί η εκκλησία χάνει το παιχνίδι διότι δεν πείθει ούτε τον εαυτό της.
Προσοχή όταν αρχίζει η νηστεία να πλένονται πολύ καλά οι κατσαρόλες μήπως μείνει ίχνος λαδιού και χαλάσει η νηστεία και πάτε στην κόλαση.
Οταν νηστεύουμε δεν τρώμε κρέας, γι αυτό κάνουμε μακαρόνια με κιμά από σόγια και κεφτεδάκια λαχανικών αλά κρεμ επίσης από σόγια. Δεν τρώμε λάδι αλλά τρώμε ελιές, δεν τρώμε ψάρια αλλά τρώμε μύδια σαγανάκι και τηγανητά καλαμαράκια και χταποδάκι σχάρας ξυδάτο η λεμονάτο.
Η "τυπολατρεία" είναι η χαρά των γκοίμ! Σου λέει: θα κάνω πέντε πράγματα και καθάρισα τεμπέλικα.
Αν δεν σκεφτείς τι θέλει ο Χριστός και κάθε μέρα να νηστεύεις και να κοινωνάς θα πάς στην κόλαση από τα υπόλοιπα που θα κάνεις και που δεν θα κάνεις εκτός από την νηστεία και την κοινωνία.
"Δοξασίες" και "ευχαριστίες" απαιτούσαν όλοι οι αρχαίοι θεοί γιατί απλά ήταν κομπλεξικοί.
Ο Χριστός δεν έχει ανάγκη από τέτοιες διαδικασίες.
{Το παρόν άρθρο έχει δημοσιεύσει η Αθέατη γνώση στο οποίο παρέθεσε (αυτούσια) ένα σύνολο από γραπτά σχόλια του Δημοσθένη Λιακόπουλου τα οποία δημοσιεύτηκαν από τον ίδιο και αφορούσαν την τυπολατρεία της νηστείας και πώς αυτή έχει οριστεί από την εκκλησία.}
Επιμέλεια άρθρου:Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
Μεγάλη Τρίτη 2018
Ο Χριστός όμως δεν έχει ανάγκη από την λατρεία μας, αυτή την ανάγκη την έχει ο σατανάς.
Ο Χριστός θέλει αντί για λατρείες και τεμενάδες να κάνουμε αυτό που ζήτησε: Να φερόμαστε ενεργά στους άλλους όπως θέλουμε οι άλλοι να φέρονται σε εμάς.
Αυτό είναι το τυπικό του Χριστού.
Η νηστεία μπορεί να νοηθεί σαν εγκράτεια στο σύνολο του διατροφικού κώδικα. Η νηστεία, όπως την δίνουν με την εβραική μορφή του συγκεκριμένου διαιτολογίου είναι μια ανοησία.
Η εγκράτεια πρέπει να είναι στο πόσο τρώμε και όχι στις ανόητες λεπτομέρειες που επειδή κάποτε τις όρισε κάποιος εμείς απλά τρέχουμε από πίσω και τις εφαρμόζουμε.
Στο τυπικό δεν γνωρίζουμε ποιος όρισε τα μυστήρια όπως τα τελούμε, ποιος όρισε τα λόγια τα εβραικά, ποιος όρισε τις ακολουθίες της εκκλησίας και ποιος όρισε γενικά το σύνολο της εκκλησιαστικής ζωής.
Μερικοί πετάνε την κοτσάνα ότι τα όρισε ο Χριστός .... κι εκεί η εκκλησία χάνει το παιχνίδι διότι δεν πείθει ούτε τον εαυτό της.
Προσοχή όταν αρχίζει η νηστεία να πλένονται πολύ καλά οι κατσαρόλες μήπως μείνει ίχνος λαδιού και χαλάσει η νηστεία και πάτε στην κόλαση.
Οταν νηστεύουμε δεν τρώμε κρέας, γι αυτό κάνουμε μακαρόνια με κιμά από σόγια και κεφτεδάκια λαχανικών αλά κρεμ επίσης από σόγια. Δεν τρώμε λάδι αλλά τρώμε ελιές, δεν τρώμε ψάρια αλλά τρώμε μύδια σαγανάκι και τηγανητά καλαμαράκια και χταποδάκι σχάρας ξυδάτο η λεμονάτο.
Η "τυπολατρεία" είναι η χαρά των γκοίμ! Σου λέει: θα κάνω πέντε πράγματα και καθάρισα τεμπέλικα.
Αν δεν σκεφτείς τι θέλει ο Χριστός και κάθε μέρα να νηστεύεις και να κοινωνάς θα πάς στην κόλαση από τα υπόλοιπα που θα κάνεις και που δεν θα κάνεις εκτός από την νηστεία και την κοινωνία.
"Δοξασίες" και "ευχαριστίες" απαιτούσαν όλοι οι αρχαίοι θεοί γιατί απλά ήταν κομπλεξικοί.
Ο Χριστός δεν έχει ανάγκη από τέτοιες διαδικασίες.
{Το παρόν άρθρο έχει δημοσιεύσει η Αθέατη γνώση στο οποίο παρέθεσε (αυτούσια) ένα σύνολο από γραπτά σχόλια του Δημοσθένη Λιακόπουλου τα οποία δημοσιεύτηκαν από τον ίδιο και αφορούσαν την τυπολατρεία της νηστείας και πώς αυτή έχει οριστεί από την εκκλησία.}
Δημοσίευση σχολίου