.Φόρος στα εισιτήρια μέσων μαζικής μεταφοράς σε γη,αέρα και θάλασσα,
διότι τα μέσα μολύνουν το περιβάλλον.
Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΑΤΖΕΝΤΑΣ 21 ΜΕ ΤΗ ΔΗΘΕΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΟ
ΦΟΡΟΣ ΑΝΘΡΑΚΑ ΣΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.
Ο φόρος άνθρακα στα αεροπλάνα φέρνει αντίποινα στην ΕΕ
Σε αντίποινα κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα προχωρήσουν οι ΗΠΑ, η Ρωσία, η Ινδία, η Κίνα αλλά και άλλες χώρες, μετά την απόφασή της να επιβάλλει φόρο άνθρακα στις αερομεταφορές.
Υπενθυμίζεται ότι από την 1η Ιανουαρίου, οι αερομεταφορές εντάχθηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά δικαιωμάτων εκπομπής άνθρακα, γεγονός που αναγκάζει τις αεροπορικές εταιρείες να πληρώνουν για τη ρύπανση των πτήσεων από και προς τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια.
Οι ΗΠΑ, η Ρωσία, η Ινδία, η Κίνα και άλλες χώρες θα έχουν συνομιλίες αυτό το μήνα για το εάν θα προχωρήσουν σε αντίποινα κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης μετά την απόφασή της να επιβάλλει φόρο άνθρακα στις αερομεταφορές: Το μπλοκ των χωρών που αντιδρούν στο μέτρο ενδέχεται να αρχίσει να χρεώνει για τις υπερπτήσεις ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών.
Το μέτρο έχει στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, προκάλεσε όμως προκάλεσε την αντίδραση πολλών χωρών εκτός της ΕΕ, οι οποίες υποστηρίζουν ότι ο φόρος άνθρακα παραβιάζει το διεθνές δίκαιο. Οι αεροπορικές εταιρείες, επισημαίνουν, θα πρέπει να πληρώνουν για το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν τα αεροπλάνα τους ακόμα και όταν πετούν εκτός του ευρωπαϊκού εναέριου χώρου.
Επικαλούμενο ανώνυμες αλλά «επίσημες» πηγές, το πρακτορείο Press Trust της Ινδίας αναφέρει την Παρασκευή ότι εκπρόσωποι τουλάχιστον 30 χωρών θα συναντηθούν στη Μόσχα το διήμερο 21-22 Φεβρουαρίου για να αποφασίσουν πώς θα αντιμετωπίσουν την κίνηση της ΕΕ.
Όπως αναμεταδίδει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, το δημοσίευμα προσθέτει ότι η Ινδία έχει ήδη δώσει ένα «ισχυρό μήνυμα» σε ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία που επισκέφθηκε την Παρασκευή το Νέο Δελχί, με επικεφαλής την Ευρωπαία επίτροπο κατά της Κλιματικής Αλλαγής, Κόνι Χέντεγκαρντ.
«Ακόμα και αν η Ινδία, η Ρωσία και η Κίνα είναι οι μόνες χώρες που θα αρχίσουν να χρεώνουν τις υπερπτήσεις ευρωπαϊκών εταιρειών, ή αποφασίσουν να περιορίσουν τον αριθμό των πτήσεων, επικαλούμενες ανησυχίες για τις εκπομπές, αυτό θα μπορούσε να έχει καταστροφικές συνέπειες για την ευρωπαϊκή βιομηχανία αερομεταφορών» φέρεται να δήλωσε πηγή του πρακτορείου.
Eπιμέλεια:Xρήστος Μαζάνης
Υπενθυμίζεται ότι από την 1η Ιανουαρίου, οι αερομεταφορές εντάχθηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά δικαιωμάτων εκπομπής άνθρακα, γεγονός που αναγκάζει τις αεροπορικές εταιρείες να πληρώνουν για τη ρύπανση των πτήσεων από και προς τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια.
Οι ΗΠΑ, η Ρωσία, η Ινδία, η Κίνα και άλλες χώρες θα έχουν συνομιλίες αυτό το μήνα για το εάν θα προχωρήσουν σε αντίποινα κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης μετά την απόφασή της να επιβάλλει φόρο άνθρακα στις αερομεταφορές: Το μπλοκ των χωρών που αντιδρούν στο μέτρο ενδέχεται να αρχίσει να χρεώνει για τις υπερπτήσεις ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών.
Το μέτρο έχει στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, προκάλεσε όμως προκάλεσε την αντίδραση πολλών χωρών εκτός της ΕΕ, οι οποίες υποστηρίζουν ότι ο φόρος άνθρακα παραβιάζει το διεθνές δίκαιο. Οι αεροπορικές εταιρείες, επισημαίνουν, θα πρέπει να πληρώνουν για το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν τα αεροπλάνα τους ακόμα και όταν πετούν εκτός του ευρωπαϊκού εναέριου χώρου.
Επικαλούμενο ανώνυμες αλλά «επίσημες» πηγές, το πρακτορείο Press Trust της Ινδίας αναφέρει την Παρασκευή ότι εκπρόσωποι τουλάχιστον 30 χωρών θα συναντηθούν στη Μόσχα το διήμερο 21-22 Φεβρουαρίου για να αποφασίσουν πώς θα αντιμετωπίσουν την κίνηση της ΕΕ.
Όπως αναμεταδίδει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, το δημοσίευμα προσθέτει ότι η Ινδία έχει ήδη δώσει ένα «ισχυρό μήνυμα» σε ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία που επισκέφθηκε την Παρασκευή το Νέο Δελχί, με επικεφαλής την Ευρωπαία επίτροπο κατά της Κλιματικής Αλλαγής, Κόνι Χέντεγκαρντ.
«Ακόμα και αν η Ινδία, η Ρωσία και η Κίνα είναι οι μόνες χώρες που θα αρχίσουν να χρεώνουν τις υπερπτήσεις ευρωπαϊκών εταιρειών, ή αποφασίσουν να περιορίσουν τον αριθμό των πτήσεων, επικαλούμενες ανησυχίες για τις εκπομπές, αυτό θα μπορούσε να έχει καταστροφικές συνέπειες για την ευρωπαϊκή βιομηχανία αερομεταφορών» φέρεται να δήλωσε πηγή του πρακτορείου.
Eπιμέλεια:Xρήστος Μαζάνης
Δημοσίευση σχολίου