Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ «ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΥΑ» ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ... {ΒΙΝΤΕΟ}


Obama Kenyan Birth Video Making the Rounds on the Internet
Πηγη atheatignosi: Μια «ανώνυμη πηγή» έχει στείλει στο περιοδικό Vice  ένα βίντεο διάρκειας ενός λεπτού, που  ισχυρίζεται ότι είναι το βίντεο της γέννησης στο σπίτι του προέδρου Μπαράκ Ομπάμα σε ένα κενυατικό νοσοκομείο.
Με τίτλο, «ο Sr Ομπάμα βιντεοσκοπεί τη γέννησή του γιου του στην Κένυα», η κάμερα εστιάζει στην αρχή εμφανώς στο διάγραμμα "Ann Dunham" και σε μια αυτοκόλλητη σημαία της Κένυας. Ένα ύποπτα μεγάλο  (για να είναι νεογέννητο) μωρό που στη συνέχεια κόβεται και ο ομφάλιος λώρος. Η γυναίκα αγκαλιάζει το μωρό, ενώ η νοσοκόμα και ο γιατρός χειροκροτούν και η ημερομηνία 4 Αυγούστου 1961 αναβοσβήνει.
Το Vice: Πού απέκτησε αυτό το βίντεο, φιλοδοξούν οι σκηνές να είναι από τη γέννηση του προέδρου Μπαράκ Ομπάμα; 
Peter R: Ένας συνεργάτης από την Αφρική επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε ότι είχε μια μεταφορά VHS από την αρχική Super-8 ταινία. Τον ξέρω από τα επαγγελματικά ταξίδια μου και αποφάσισε να μου δώσει λίγο απο το υλικό. Είπε ότι είναι κάτι που πήρε από τον πατέρα του Ομπάμα, ένας οικογενειακός φίλος, στη δεκαετία του '60 και αυτός το απέκρυψε, από τότε που άρχισε η πολιτική του Ομπάμα. Μέχρι τότε, μόνο ο φίλος μου, η αδελφή του, και η οικογένεια του Ομπάμα το είχε δει. 
atheatignosi.gr

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger