Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

ΣΟΚ! ΓΙΟΣ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΓΚΥΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ




Επιμέλεια άρθρου Vagedim

atheatignosi.gr
19 Μαίου 2013


Μια μητέρα και ο γιος της έχουν κάνει το αδιανόητο - έχουν ερωτευτεί μεταξύ τους. Και τώρα θέλουν να παντρευτούν αφού η μαμά, είναι έξι μηνών έγκυος και περιμένει το πρώτο παιδί του γιου της.

Η 40-χρονη Mbereko, η οποία έμεινε χήρα πριν από 12 χρόνια, συζεί με το πρώτο της παιδί, τον 23-χρονο Φαραί Mbereko, και έχει επιβεβαιώσει ότι είναι έξι μηνών έγκυος.

Η Μπέττυ ξάφνιασε το δικαστήριο την περασμένη εβδομάδα, όταν είπε ότι η υπόθεση με τον γιο της είχε ξεκινήσει πρίν τρία χρόνια. Είπε αφού είχε ξοδέψει πολλά χρήματα στέλνοντας τον Φαραί στο σχολείο μετά το θάνατο του συζύγου της, αισθάνθηκε ότι είχε εκείνη το δικαίωμα στα χρήματά του και καμία άλλη γυναίκα δεν είχε το δικαίωμα αυτό.

" Εγώ προσπάθησα μόνο να στείλω το γιο μου στο σχολείο και κανείς δεν με βοήθησε. Τώρα βλέπετε ότι ο γιος μου εργάζεται και με κατηγορείτε για κάτι λάθος. "Επιτρέψτε μου να απολαύσω τα προϊόντα του ιδρώτα μου»,δήλωσε στο δικαστήριο.

Ο Φαραί είπε ότι ήταν προετοιμασμένος να παντρευτεί τη μητέρα του και να πληρώσει το "ilobola" που ο πατέρας του είχε αφήσει απλήρωτο στους παππούδες του. "Ξέρω ότι ο πατέρας μου πέθανε πριν να τελειώσει την καταβολή για την τιμή της νύφης και είμαι έτοιμος να το πληρώσω ».

Το ilobola είναι ένα παραδοσιακό έθιμο με ένα καθορισμένο ποσό που καταβάλλεται από τον υποψήφιο άντρα στην οικογένεια της νύφης μεταξύ ορισμένων λαών στη Νότια Αφρική.

"Είναι καλύτερα να δημοσιοποιήσουμε τι συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ότι εγώ είμαι αυτός που άφησε την μητέρα μου έγκυο. Διαφορετικά, θα την κατηγορήσουν για ασυδοσία. "

Ωστόσο, ο τοπικός αρχηγός Nathan Muputirwa λέει: «Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να συμβεί αυτό στο χωριό μας, είναι ένας κακός οιωνός.

Στο παρελθόν θα έπρεπε να σκοτωθούν, αλλά σήμερα δεν μπορούμε να το κάνουμε γιατί φοβόμαστε την αστυνομία." Τους  προειδοποίησε να διακόψουν το γάμο τους ή να εγκαταλείψουν το χωριό.

Επέλεξαν το δεύτερο και έχουν εγκαταλείψει το χωριό για έναν άγνωστο προορισμό. AIG Advertisement

atheatignosi

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger