Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

"ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ" ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ




Επιμέλεια άρθρου Vagedim

atheatignosi.gr

16 Μαίου 2013

Οικογένεια και φίλοι τακτοποιούσαν ένα φέρετρο με τα λείψανα του 34-χρονου Brighton Dama Zanthe, όταν ένας από αυτούς παρατήρησε ότι τα πόδια του νεκρού είχαν συσπάσεις.
Ένας από τους πενθούντες, ο Lot Gaka, που απασχολούσε τον κ. Zanthe στην μεταφορική εταιρεία του, είπε: «Ήμουν ο πρώτος που παρατήρησα μια κίνηση στα πόδια του Zanthe, καθώς ήμουν στην ουρά για να δώ το σώμα του, αυτό με σόκαρε. Καλέσαμε αμέσως ένα ασθενοφόρο... Είναι ένα θαύμα, όμως οι άνθρωποι εξακολουθούν να είναι δύσπιστοι. "
Ο κ. Zanthe είχε αδιαθεσία για κάποιο χρονικό διάστημα και κηδεύτηκε μέσα σε ένα φέρετρο την περασμένη Δευτέρα μετά το "θάνατο" του στο σπίτι την προηγούμενη μέρα.
Ο κ. Zanthe δήλωσε στην εφημερίδα Chronicle, ότι ο ίδιος δεν έχει καμία ανάμνηση για το πώς «πέθανε» ούτε πώς «αναστήθηκε»,καθώς η μνήμη του επέστρεψε όταν ξύπνησε σε ένα νοσοκομείο στο Gweru 140 μίλια νοτιοδυτικά της Ζιμπάμπουε στην πρωτεύουσα Χαράρε.
"Τα πάντα είναι μια ιστορία για μένα. Το μόνο που μπορώ να επιβεβαιώσω είναι ότι κόσμος συγκεντρώθηκε στο σπίτι μου για να θρηνήσει, αλλά μου δόθηκε άλλη μια ευκαιρία και είμαι ζωντανός. Νιώθω καλά τώρα."
atheatignosi

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger