Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Κυριακή, 12 Μαΐου 2013

ΚΑΤΑΦΩΡΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ ILLUMINATI ΚΑΙ ΝΕΦΕΛΙΜ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣ NIKE



Επιμέλεια άρθρου Vagedim

12 Μαίου 2013


Η Nike είναι μια πολυεθνική εταιρεία που ειδικεύεται στην πώληση και εμπορία όλων των αθλητικών ειδών, συμπεριλαμβανομένων των ειδών ένδυσης, υπόδησης και εξοπλισμού. Είναι η περίφημη εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του διάσημου Jordans Air, και επίσης υποστηρίζει ατελείωτους κυρίαρχους αθλητές του παρελθόντος και του παρόντος. Έχουν επίσης συνεργαστεί με πιθανές μαριονέτες των Illuminati, και φαίνεται να μην έχουν κανένα πρόβλημα να ενσωματώνουν τα εμπνευσμένα σχέδια-illuminati αμφισβητήσιμους συμβολισμούς, και κρυμμένα μηνύματα στις διαφημίσεις τους όπου πρέπει να αυξήσουν περισσότερα από ένα "φρύδια".

Σε μερικές περιπτώσεις φαίνεται ότι η Nike έχει πιεί από την μολυσμένη ενίσχυση των Illuminati που περιλαμβάνουν τα παρακάτω παραδείγματα: Ο Σχεδιασμός της συσκευασίας της Nike στις Μπάλες γκολφ «Mojo» αναφέρεται στη «μαγεία» εμείς βρήκαμε κάποια πράγματα που για καλή  μας τύχη τα αντιλαμβανόμαστε. Σε άλλους κύκλους, αυτό σημαίνει ένα ξόρκι, η γοητεία ή φυλακτό. Η Nike έχει μια σειρά από μπάλες του γκολφ που ονομάζονται «Mojo», η οποίες κατά το παρελθόν, ενσωμάτωσαν ψυχεδελικές εικόνες με χρώματα στο σχεδιασμό της συσκευασίας. Σήμερα, αυτή η προσέγγιση έχει αλλάξει και η συσκευασία είναι μια διαυγής, κραυγαλέα αναφορά στην πυραμίδα με το μάτι που συνδέεται με τους Illuminati.

Όχι μόνο υπάρχει ένα μάτι στο κέντρο της «πυραμίδας», αλλά υπάρχει και μια μπάλα του γκολφ Nike τοποθετημένη στην κορυφή της πυραμίδας, η οποία μιμείται σε μεγάλο βαθμό το μάτι των Illuminati. Οι μπάλες του γκολφ που πετούν σε διαφορετικές κατευθύνσεις βοηθούν να δημιουργήσουν περαιτέρω την επίδραση του «φωτισμού»Με μια ελλοχεύουσα έννοια στέλνει ένα μήνυμα στους τηλεθεατές σχετικά με τα προνόμια που συνδέονται με το να είναι κάποιος μέρος της ελίτ, Ο Κόμπι Μπράιαντ των LA Laker εμφανίστηκε σε μια σειρά από διαφημίσεις όχι πάρα πολύ καιρό πριν γίνει το επίκεντρο της επιτυχίας. 

Στο εμπορικό, ο Bryant αναφέρεται σε μια συλλογή από τα «επιτυχή» άτομα, όπως ο δισεκατομμυριούχος Richard Branson. Οι άλλοι χαρακτήρες στη διαφήμιση (εκτός από τον Bryant) είναι αντιπροσωπευτικοί της επιτυχίας, του πλούτου, της δύναμης και της επιρροής.

Το σύνθημα για τη διαφήμιση είναι η «επιτυχία για τον επιτυχή, και ενσωματώνει τις εικόνες μιας ιεραρχίας σε στιλ πυραμίδας, όπου ο Bryant κάνει μια αναφορά στο στάδιο που βρίσκεται πάνω από την επιτυχία. Ίσως, αυτό είναι μια αναφορά στα οικονομικά και κοινωνικά προνόμια που έρχονται με το να είσαι μέρος της ελίτ. Είναι ενδιαφέρον, το οπτικό μέρος της διαφήμισης που αναδεικνύει την «επιτυχία» στην κορυφή της πυραμίδας, η οποία είναι αρκετά παρόμοια με των Illuminati που σχετίζονται με την πυραμίδα με το μάτι που τα βλέπει όλα.

Συμβολισμός του Kanye West στα Nike Air Yeezy
Η Nike είναι επίσης η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την παροχή αθλητικών αγαθών με   μαριονέτα των Illuminati, τον Kanye West και τα Air Yeezy. Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες να δυσφημηθεί οποιαδήποτε ένωση με τους Illuminati, ο West έβαλε φωτιά στους συνωμοσιολόγους ​​σχετικά με το αποτέλεσμα της δεύτερης ύπουλης-συνεργασίας του με τη Nike, τα οποία πωλούνται στα καταστήματα για 375 δολάρια. Μόνο 5.000 ζεύγη των περιορισμένων παπουτσιών κυκλοφόρησαν ελεύθερα, και η εμφάνισή τους δεν κάνει τίποτα για να απομακρύνει τον καλλιτέχνη από τις φήμες των Illuminati. Εκτός από τα πέλματα που λάμπουν στο σκοτάδι και το χαρακτηριστικό ερπετό, ορισμένες από τις πτυχές του σχεδιασμού είναι αρκετά αμφίβολες. Ιερογλυφικά κοσμούν ένα λουράκι που συνδέεται με τα πάνινα παπούτσια - μια ωδή στην αρχαία αιγυπτιακή μορφή επικοινωνίας. Ωστόσο, είναι το τριγωνικό σχήμα με ένα πουλί στο κέντρο που βρίσκεται στη γλώσσα του πάνινου παπουτσιού που παρουσιάζει το γένος Σαχερνέχ των Νεφελίμ.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger