Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΟ ΨΑΡΙ ΜΕΤΑΛΛΑΣΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!





Επιμέλεια άρθρου Vagedim
atheatignosi.gr
24 Ιουλίου 2013



{Αυτή δεν είναι η πραγματική εικόνα ...}

Αυτό που θα διαβάσετε, είναι μια παράξενη ιστορία που συνέβη στην περιοχή Ibadan στη Νιγηρία, την Τρίτη 23, Ιουλίου 2013. 


Συνέβη ακριβώς στο Ile Akindele στην περιοχή Asaka της πρωτεύουσας του κράτους του Oyo. 

Ένας πωλητής κατεψυγμένων ψαριών ισχυρίζεται πως είδε το παράξενο πλάσμα αφότου απομάκρυνε τα παγωμένα ψάρια από το κιβώτιο. Ο Ιχθυοπώλης που ονομάζεται Ramota σήμανε αμέσως συναγερμό που προσέλκυσε τους κατοίκους της περιοχής. 

Ακούστε τα λόγια του Ramota:  

«Πήγα εκεί όπου αγοράζουμε συνήθως τα ψάρια στην Kola Eleja, Oke Ado, στην Ibadan. Αφού τελείωσα, πήγα στη θέση μου για να προετοιμάσω τα ψάρια πρός πώληση. Πριν πάρω τα ψάρια από το παγωμένο πακέτο, έπρεπε να χρησιμοποιήσω μαχαίρι για να αφαιρέσω και να χρησιμοποιήσω το νερό για να τα ξεπαγώσω.

Ήμουν συγκλονισμένος όταν είδα το κατεψυγμένο ψάρι να έχει εξελιχθεί σε ένα ζωντανό ον μέσα στο νερό, η περιγραφή του οποίου το παρουσίασε ως μισός άνθρωπος και μισό ψάρι. Γρήγορα κάλεσα τον πατέρα μου και κάποιους άλλους για να δουν το παράξενο ψάρι ". Ο πατέρας της γυναίκας του, ένας συνταξιούχος δημόσιος υπάλληλος, ο Pa Ραούφ Salawu ο οποίος επιβεβαίωσε την ιστορία είπε ότι δεν είχε ξαναδεί ποτέ κάτι τέτοιο. 

Διηγήθηκε απο την πλευρά του την ιστορία, "ήταν περίπου έντεκα η ώρα, όταν άρχισα να ακούω τη φωνή της κόρης μου, ενώ στεκόμουν στο κρεβάτι μου. Φωνάζε και ούρλιαζε σε βαθμό που συγκεντρώθηκε κόσμος. Κατόπιν, αποφάσισα να ελέγξω ποιο ήταν το πρόβλημα. Πήρα μαζί μου και το Κοράνι, η κόρη μου είχε πάει να καλέσει έναν άλλο μουσουλμάνο ηγέτη στη γειτονιά. 

Είδα το παράξενο ψάρι μέσα στο νερό στον κουβά. Ήταν παράξενο, πώς μπορεί ένα ψάρι που αγοράστηκε παγωμένο να εξελιχθεί σε άνθρωπο. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. "Λόγω του πλήθους, οι άνδρες της αστυνομίας από το αστυνομικό τμήμα ήταν εκεί για να ελέγχουν. 

Ο πωλητής ψαριών στη συνέχεια μεταφέρθηκε υπό επιτήρηση της αστυνομίας.


Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger