Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ «ΕΡΩΤΙΑΡΗΣ» ΙΕΡΕΑΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΕΙ ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΑΜΟΙ ΚΛΗΡΙΚΩΝ



Επιμέλεια άρθρου: Vagedim 
Πηγή: Αθέατη γνώση
1 Οκτωβρίου 2013




Ο καθολικός ιερέας ο οποίος εγκατέλειψε την ιεροσύνη άφησε έγκυο μια γυναίκα όπου αποκάλυψε ότι η μητέρα του παιδιού του ήταν μέλος του ποιμνίου του και νομίζει τώρα ότι η Εκκλησία θα πρέπει να επιτρέψει στους ιερείς να παντρεύονται.

Ο Πατέρας Daniel McFalls άφησε τη θέση του στο St Mary στο Stockton της Καλιφόρνιας μετά την πραγματοποίηση της σοκαριστική ανακοίνωσης στην ενορία του ότι επρόκειτο να γίνει για πρώτη φορά πατέρας.

Το μωρό, ένα αγόρι, που ονομάζεται Daniel Gabriel-έκτοτε που έχει γεννηθεί, ο πρώην ιερέας μιλάει για το πώς νιώθει η Εκκλησία και ότι πρέπει να αλλάξει με τον καιρό.

«Ξέρω ότι δεν είμαι άξιος να μιλάω δημόσια γι 'αυτό, γιατί είμαι ένας αμαρτωλός, αλλά ελπίζω ότι γι αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει η Καθολική Εκκλησία για να δούμε πιο βαθιά στη δυνατότητα εξεύρεσης κάποιου τρόπου να ανοίξει η πόρτα σε μια παντρεμένη ιεροσύνη. »

Ένας από αυτούς τους ενορίτες που ήταν ιδιαίτερα κοντά στην καρδιά του ήταν η μητέρα του νεογέννητου παιδιού του.

Ο ίδιος δεν αποκάλυψε το όνομά της, αλλά είπε ότι είναι ενα «διακριτικό» μέλος της εκκλησίας του.

«Όταν αυτό το μικρό μωρό γεννήθηκε στις 05:22 π.μ., ήταν η πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής μου, μαζί με την χειροτονία μου», είπε σε ιστοσελίδα ειδήσεων.

«Τίποτα στη γη δεν ισούται με τη χαρά που αισθάνομαι όταν βλέπω λίγο το πρόσωπό του. 

Όταν κρατάτε ένα μωρό, ξέρετε ότι το παιδί περιέχει όλο το σύμπαν.

Η είδηση ​​για τον επικείμενο τοκετό προήλθε από μια επιστολή που απέστειλε στην εκκλησία.

Ο McFalls, δήλωσε: «Ένα παιδί σύντομα θα γεννηθεί, και είμαι εγώ ο πατέρας του μωρού. Ξέρω ότι αυτό έρχεται ως ένα σοκ για εσάς, και για πολλούς μια απογοήτευση.

«Έχω αναλάβει την πλήρη ευθύνη για τις πράξεις μου και θα κάνω αυτό που μπορώ, έτσι ώστε το παιδί μου να δεχτεί τη φροντίδα και την αγάπη που του αξίζει.

atheatignosi

Andromeda5 LeagueOfLegends

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger