Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΕΧ ΜΕ ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΑΣΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1960 {ΒΙΝΤΕΟ}

Μια γυναίκα ερευνήτρια ζώων παραδέχτηκε ότι έχει κάνει σεξ με αρσενικά δελφίνια κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960 σε ενα πείραμα που χρηματοδοτήθηκε από τη NASA.


Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
10 Ιουνίου 2014





Η Margaret Howe Lovatt τοποθετήθηκε στα Αμερικανικά Παρθένα Νησιά, ως μέρος ενός πειράματος της NASA για να διδάξει τα ευφυή θηλαστικά πώς να επικοινωνούν.

Αποκάλυψε σε ένα επερχόμενο ντοκιμαντέρ του BBC που ήταν το 1963, όταν ένα σπίτι είχε πλημμυρίσει και το μετέτρεψε σε δελφινάριο, επιτρέποντας στους ερευνητές να μελετήσουν τα ζώα από κοντά.

Ένα από αυτά, με το παρατσούκλι ο Πέτρος, ήταν σεξουαλικά ώριμο.
"Ο Πέτρος άρεσε να βρίσκεται... μαζί μου. Ετριβε τον εαυτό του στο γόνατό μου, το πόδι μου ή το χέρι μου και τον άφησα," είπε.

«Δεν ένιωθα άβολα -. Εφ 'όσον δεν ήταν πολύ άγριος. Ήταν απλά πιο εύκολο να ενσωματωθεί μαζί μου και να τον αφήσω να συμβεί αυτό, ήταν πολύτιμος και πολύ ευγενής, ο Πέτρος ήταν εκεί, και εκείνος ήξερε ότι κι εγώ ήμουν εκεί. "

Η Lovatt υποστηρίζει ότι το παιχνίδι με το σεξ έγινε ένα κανονικό μέρος των σπουδών της.

Η φύση της σχέσης τους, προκάλεσε σκάνδαλο και οι φήμες αυξήθηκαν σχετικά με τα πειράματα των δελφινιών που υφίστανται την κατάχρηση ναρκωτικών με τις δοκιμές LSD.

Το ντοκιμαντέρ του BBC «Το κορίτσι που μίλησε για τα δελφίνια" θα εμφανιστεί στο BBC4 την Τρίτη 17 Ιουνίου.

Οι σεξουαλικές πράξεις μεταξύ δελφινιών και ανθρώπων έχουν ιστορία.

Ο Αμερικανός συγγραφέας Malcolm Brenner έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο «Υγρή Θεά" και βασίζεται στην εννέα μηνών σεξουαλική σχέση του με ένα δελφίνι στο Floridaland λούνα παρκ στη δεκαετία του 1970.

Η έρευνα από τον Δρ Mark Griffiths, του πανεπιστημίου του Νόττιγχαμ Τρέντ, διαπίστωσε ότι υπάρχει ένας μικρός αριθμός "Δελφινόφιλων" - άνθρωποι που έλκονται σεξουαλικά στα δελφίνια.

Ορισμένες μελέτες έχουν επίσης βρει στοιχεία ότι τα αρσενικά δελφίνια έλκονται από τις γυναίκες, επειδή εκπέμπουν παρόμοιες φερορμόνες στα θηλυκά δελφίνια.

Δείτε το βίντεο



atheatignosi

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger