«Ο σκελετός δεν ήταν ταριχευμένος και η κατάστασή του ήταν σε καλή κατάσταση αλλά η ανθρωπολογική έρευνα θα μας δείξει ακριβώς», δήλωσε η γενική γραμματέας του υπουργείου Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη.
Επιμέλεια άρθρου:Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
26 Νοεμβρίου 2014
Με αυτά τα στοιχεία τα οποία μας παρουσιάζουν, προσπαθούν να βάλουν οριστικό τέλος στα σενάρια ότι ο σκελετός ανήκει στον Μέγα Αλέξανδρο, αν και αυτό είχαν εξ αρχής στο μυαλό τους όλοι οι κατά πλειοψηφία ανθ-έλληνες αρχαιολόγοι.
Ακόμη και να δεχτούμε το παραμύθι της ταρίχευσης του Αλέξανδρου, πιστεύει κανείς σας ότι υπήρχε έστω και μια πιθανότητα να τον έχουν ταριχεύσει; - πράγμα το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παραδοσιακή καύση των νεκρών σύμφωνα με τον Μακεδονικό νόμο;;;
Ας δούμε τον τρόπο ταρίχευσης των νεκρών σύμφωνα με την μέθοδο των αρχαίων Αιγύπτιων.
Άνοιγαν το νεκρό σ' ορισμένα σημεία και του αφαιρούσαν για λίγο τα σπλάχνα και τον εγκέφαλο, που έβαζαν για λίγο στην αλμύρα. Έπλεναν εσωτερικά κι εξωτερικά το πτώμα με αρώματα και αντισηπτικές ουσίες. Μετά επανατοποθετούσαν τα σπλάχνα, άλειφαν το σώμα με περισσότερες αντισηπτικές ουσίες, το τύλιγαν με επιδέσμους και το τοποθετούσαν στις σαρκοφάγους ή τα νεκροταφεία..
Θα άφηναν ποτέ οι Ελληνες το σώμα του Μέγα στρατηλάτη Αλέξανδρου να ταπεινωθεί με την μέθοδο της ταρίχευσης;
Η σορός του Μ.Αλεξάνδρου που ενώ προοριζόταν να ταφεί στη Μακεδονία οδηγήθηκε το 321π.Χ. από τη Δαμασκό κατά τρόπο βίαιο από τον Πτολεμαίο Α' στην Αίγυπτο (Παυσανίας, Αρριανός, Αιλιανός). Εκεί κατά τις επικρατέστερες πληροφορίες τάφηκε στην ιερή πόλη Μέμφη "σύμφωνα με το Μακεδονικό νόμο ο οποίος προέβλεπε καύση των νεκρών" (Παυσανίας, Πάριον Χρονικόν, Κούρτιος Ρούφος).
Θα ήθελα να επισημάνω, ότι άλλο πράγμα η καυση και αλλο η αποτεφρωση. Στην αποτέφρωση γίνονται ολα σκόνη, ενω στην καύση, όπως έκαιγαν τους νεκρούς, στο τέλος συλλέγονται τα οστά του νεκρού και τοποθετούνται σε λάρνακα.
Ο Παλαιοανθρωπολόγος του Υπουργείου Πολιτισμού Νίκος Πουλιανός, που παρεμπιπτόντως δεν τον κάλεσαν ποτέ στην κλίκα των αρχαιολόγων της Αμφιπόλεως για να αναγνωρίσει αν ο σκελετός ανήκει σε άνδρα η γυναίκα, μας ενημερώνει ότι θα χρειαζόταν περίπου δυο μέρες για να καταλάβει αν είναι άνδρας η γυναίκα.
Εβγαλαν λοιπόν τώρα οι αρχαιολόγοι - μετά από τόσες ημέρες από την ανακάλυψη του σκελετού, μια ανακοίνωση, ότι δήθεν δεν υπάρχουν ίχνη ταρίχευσης στα κόκκαλα του σκελετού.
Αυτοί υποτίθεται ότι δεν γνωρίζουν καλά καλά ακόμη αν είναι άνδρας η γυναίκα ..... και δηλώνουν με βεβαιότητα ότι δεν είχε ταριχευθεί ο σκελετός, εξετάζοντας λεπτομερώς τα οστά ;;;;;;;;;
Ακόμη κι αν πιστέψουμε ότι είναι έτσι όπως τα λένε, με ποιά γνώση μας το ξεκόβουν ότι τελικά, επειδή δεν βρέθηκαν υπολέιμματα ταρίχευσης δεν ανήκει ο σκελετός στον Μέγα Αλέξανδρο;
Μα με την ίδια δικαιολογία που μας ξεκαθάρισαν από την αρχή των ανασκαφών ότι δεν υπάρχει Αλέξανδρος και ότι ο τάφος έχει βρεθεί στην Αίγυπτο, οπότε κι εκεί κάπου βρίσκεται και ο Αλέξανδρος.
Σύμφωνα με τον Τριαντ.Δ.Παπαζώη, Ιστορικό Ερευνητή, αποτελούσε ιερή παράδοση για τους Έλληνες στην αρχαιότητα η μετακομιδή στη γενέτειρα γη των οστών των βασιλέων που πέθαιναν σε ξένους τόπους και από την παράδοση αυτή δεν ήταν δυνατόν να αποτελέσουν εξαίρεση τα λείψανα του Μ.Αλεξάνδρου.
Όπως προκύπτει επίσης, οι αρχαίοι Μακεδόνες "ύστερα από δύο ανεπιτυχείς προσπάθειες, το 321π.Χ" πέτυχαν τελικά -όπως δείχνουν όλα τα στοιχεία που αναφέρονται στο βιβλίο μου- να αφαιρέσουν πιθανότατα από τη Μέμφη- τα λείψανα του Μ.Αλεξάνδρου (Διοδ. Σικελιώτης, Αιλιανός).
Αυτό, όπως πιστεύω, έγινε πριν μεταφερθούν μετά διετία από τον Πτολεμαίο Α' ή και περισσότερα χρόνια από τον Πτολεμαίο Β' στην Αλεξάνδρεια, (Παυσανίας) αντικαθιστώντας τα με άλλα ξένα λείψανα ή με είδωλο (ομοίωμα) του Αλεξάνδρου που είδαν, αν είδαν αργότερα Ρωμαίοι αυτοκράτορες.
Λέμε είδωλο (μούμια) γιατί όπως έχει προαναφερθεί η Σορός του Μ.Αλέξανδρου δεν είχε μουμιοποιηθεί αλλά κάηκε προηγουμένως.
Η Αίγυπτος ήταν γνωστή από την αρχαιότατη εποχή ως χώρα κατασκευής καταπληκτικών ειδώλων (Διοδ. Σικελιώτης). Μια γνώμη για το θέμα αυτό μπορεί να σχηματίσει κανείς από το βιβλίο του Αιγυπτίου αρχαιολόγου Abbas Chalaby στο οποίο περιλαμβάνονται καταπληκτικά είδωλα Αιγυπτίων πριγκίπων και βασιλέων.
Τα πρώτα αποτελέσματα που θα προκύψουν από την ανθρωπολογική έρευνα θα είναι το φύλο και η ηλικία θανάτου, διευκρίνισε η κ. Μενδώνη.
Φυσικά αποφάσισαν να κάνουν την έρευνα έλληνες, και μάλιστα έλληνες της κλίκας αυτών που θα μπορέσουν να αποκρύψουν το γεγονός ότι ο σκελετός ανήκει στον Μέγα Αλέξανδρο.
Γι αυτό και δεν ειδοποίησαν τον υπαριθμόν ενα Παλαιοανθρωπολόγο του Υπουργείου Πολιτισμού, Νίκο Πουλιανό, ο οποίος θα ήταν ο πλέον επικίνδυνος αν βρισκόταν στις ανασκαφές στην Αμφίπολη, και προτίμισαν να τον έχουν να κάθεται σε ενα πόστο στο Υπουργείο Πολιτισμού όπου δεν θα μπορεί να προσφέρει απολύτως τίποτα.
Οι αρχαιολόγοι ανά τον κόσμο, αυτή την στιγμή έχουν μεγαλύτερη επιθυμία ο σκελετός να ανήκει στον Μεγα Αλέξανδρο, παρά τα δικά μας τομάρια και ανθέλληνες αρχαιολόγοι.
Οχι βέβαια ότι οι ξένοι αρχαιολόγοι είναι καλύτεροι από τους δικούς μας, και φυσικά περισσότερο φιλέλληνες από τους δικούς μας έλληνες αρχαιολόγους, αλλά γιατι εκείνων δεν θίγονται κάποια συμφέροντα, και γι αυτό και δεν είναι αντίθετοι ο ένοικος του τάφου να είναι ο Αλέξανδρος.
Μην ελπίζετε λοιπόν από την κλίκα τους, ούτε μια στο δισεκατομμύριο να εκστομίσουν κάτι θετικό σχετικά με τον λόφο της Αμφιπόλεως και την αλήθεια για την ταυτότητα αυτού που βρέθηκε μέσα στον τάφο.
atheatignosi
Επιμέλεια άρθρου:Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
26 Νοεμβρίου 2014
Με αυτά τα στοιχεία τα οποία μας παρουσιάζουν, προσπαθούν να βάλουν οριστικό τέλος στα σενάρια ότι ο σκελετός ανήκει στον Μέγα Αλέξανδρο, αν και αυτό είχαν εξ αρχής στο μυαλό τους όλοι οι κατά πλειοψηφία ανθ-έλληνες αρχαιολόγοι.
Ακόμη και να δεχτούμε το παραμύθι της ταρίχευσης του Αλέξανδρου, πιστεύει κανείς σας ότι υπήρχε έστω και μια πιθανότητα να τον έχουν ταριχεύσει; - πράγμα το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παραδοσιακή καύση των νεκρών σύμφωνα με τον Μακεδονικό νόμο;;;
Ας δούμε τον τρόπο ταρίχευσης των νεκρών σύμφωνα με την μέθοδο των αρχαίων Αιγύπτιων.
Άνοιγαν το νεκρό σ' ορισμένα σημεία και του αφαιρούσαν για λίγο τα σπλάχνα και τον εγκέφαλο, που έβαζαν για λίγο στην αλμύρα. Έπλεναν εσωτερικά κι εξωτερικά το πτώμα με αρώματα και αντισηπτικές ουσίες. Μετά επανατοποθετούσαν τα σπλάχνα, άλειφαν το σώμα με περισσότερες αντισηπτικές ουσίες, το τύλιγαν με επιδέσμους και το τοποθετούσαν στις σαρκοφάγους ή τα νεκροταφεία..
Θα άφηναν ποτέ οι Ελληνες το σώμα του Μέγα στρατηλάτη Αλέξανδρου να ταπεινωθεί με την μέθοδο της ταρίχευσης;
Η σορός του Μ.Αλεξάνδρου που ενώ προοριζόταν να ταφεί στη Μακεδονία οδηγήθηκε το 321π.Χ. από τη Δαμασκό κατά τρόπο βίαιο από τον Πτολεμαίο Α' στην Αίγυπτο (Παυσανίας, Αρριανός, Αιλιανός). Εκεί κατά τις επικρατέστερες πληροφορίες τάφηκε στην ιερή πόλη Μέμφη "σύμφωνα με το Μακεδονικό νόμο ο οποίος προέβλεπε καύση των νεκρών" (Παυσανίας, Πάριον Χρονικόν, Κούρτιος Ρούφος).
Θα ήθελα να επισημάνω, ότι άλλο πράγμα η καυση και αλλο η αποτεφρωση. Στην αποτέφρωση γίνονται ολα σκόνη, ενω στην καύση, όπως έκαιγαν τους νεκρούς, στο τέλος συλλέγονται τα οστά του νεκρού και τοποθετούνται σε λάρνακα.
Ο Παλαιοανθρωπολόγος του Υπουργείου Πολιτισμού Νίκος Πουλιανός, που παρεμπιπτόντως δεν τον κάλεσαν ποτέ στην κλίκα των αρχαιολόγων της Αμφιπόλεως για να αναγνωρίσει αν ο σκελετός ανήκει σε άνδρα η γυναίκα, μας ενημερώνει ότι θα χρειαζόταν περίπου δυο μέρες για να καταλάβει αν είναι άνδρας η γυναίκα.
Εβγαλαν λοιπόν τώρα οι αρχαιολόγοι - μετά από τόσες ημέρες από την ανακάλυψη του σκελετού, μια ανακοίνωση, ότι δήθεν δεν υπάρχουν ίχνη ταρίχευσης στα κόκκαλα του σκελετού.
Αυτοί υποτίθεται ότι δεν γνωρίζουν καλά καλά ακόμη αν είναι άνδρας η γυναίκα ..... και δηλώνουν με βεβαιότητα ότι δεν είχε ταριχευθεί ο σκελετός, εξετάζοντας λεπτομερώς τα οστά ;;;;;;;;;
Ακόμη κι αν πιστέψουμε ότι είναι έτσι όπως τα λένε, με ποιά γνώση μας το ξεκόβουν ότι τελικά, επειδή δεν βρέθηκαν υπολέιμματα ταρίχευσης δεν ανήκει ο σκελετός στον Μέγα Αλέξανδρο;
Μα με την ίδια δικαιολογία που μας ξεκαθάρισαν από την αρχή των ανασκαφών ότι δεν υπάρχει Αλέξανδρος και ότι ο τάφος έχει βρεθεί στην Αίγυπτο, οπότε κι εκεί κάπου βρίσκεται και ο Αλέξανδρος.
Σύμφωνα με τον Τριαντ.Δ.Παπαζώη, Ιστορικό Ερευνητή, αποτελούσε ιερή παράδοση για τους Έλληνες στην αρχαιότητα η μετακομιδή στη γενέτειρα γη των οστών των βασιλέων που πέθαιναν σε ξένους τόπους και από την παράδοση αυτή δεν ήταν δυνατόν να αποτελέσουν εξαίρεση τα λείψανα του Μ.Αλεξάνδρου.
Όπως προκύπτει επίσης, οι αρχαίοι Μακεδόνες "ύστερα από δύο ανεπιτυχείς προσπάθειες, το 321π.Χ" πέτυχαν τελικά -όπως δείχνουν όλα τα στοιχεία που αναφέρονται στο βιβλίο μου- να αφαιρέσουν πιθανότατα από τη Μέμφη- τα λείψανα του Μ.Αλεξάνδρου (Διοδ. Σικελιώτης, Αιλιανός).
Αυτό, όπως πιστεύω, έγινε πριν μεταφερθούν μετά διετία από τον Πτολεμαίο Α' ή και περισσότερα χρόνια από τον Πτολεμαίο Β' στην Αλεξάνδρεια, (Παυσανίας) αντικαθιστώντας τα με άλλα ξένα λείψανα ή με είδωλο (ομοίωμα) του Αλεξάνδρου που είδαν, αν είδαν αργότερα Ρωμαίοι αυτοκράτορες.
Λέμε είδωλο (μούμια) γιατί όπως έχει προαναφερθεί η Σορός του Μ.Αλέξανδρου δεν είχε μουμιοποιηθεί αλλά κάηκε προηγουμένως.
Η Αίγυπτος ήταν γνωστή από την αρχαιότατη εποχή ως χώρα κατασκευής καταπληκτικών ειδώλων (Διοδ. Σικελιώτης). Μια γνώμη για το θέμα αυτό μπορεί να σχηματίσει κανείς από το βιβλίο του Αιγυπτίου αρχαιολόγου Abbas Chalaby στο οποίο περιλαμβάνονται καταπληκτικά είδωλα Αιγυπτίων πριγκίπων και βασιλέων.
Τα πρώτα αποτελέσματα που θα προκύψουν από την ανθρωπολογική έρευνα θα είναι το φύλο και η ηλικία θανάτου, διευκρίνισε η κ. Μενδώνη.
Φυσικά αποφάσισαν να κάνουν την έρευνα έλληνες, και μάλιστα έλληνες της κλίκας αυτών που θα μπορέσουν να αποκρύψουν το γεγονός ότι ο σκελετός ανήκει στον Μέγα Αλέξανδρο.
Γι αυτό και δεν ειδοποίησαν τον υπαριθμόν ενα Παλαιοανθρωπολόγο του Υπουργείου Πολιτισμού, Νίκο Πουλιανό, ο οποίος θα ήταν ο πλέον επικίνδυνος αν βρισκόταν στις ανασκαφές στην Αμφίπολη, και προτίμισαν να τον έχουν να κάθεται σε ενα πόστο στο Υπουργείο Πολιτισμού όπου δεν θα μπορεί να προσφέρει απολύτως τίποτα.
Οι αρχαιολόγοι ανά τον κόσμο, αυτή την στιγμή έχουν μεγαλύτερη επιθυμία ο σκελετός να ανήκει στον Μεγα Αλέξανδρο, παρά τα δικά μας τομάρια και ανθέλληνες αρχαιολόγοι.
Οχι βέβαια ότι οι ξένοι αρχαιολόγοι είναι καλύτεροι από τους δικούς μας, και φυσικά περισσότερο φιλέλληνες από τους δικούς μας έλληνες αρχαιολόγους, αλλά γιατι εκείνων δεν θίγονται κάποια συμφέροντα, και γι αυτό και δεν είναι αντίθετοι ο ένοικος του τάφου να είναι ο Αλέξανδρος.
Μην ελπίζετε λοιπόν από την κλίκα τους, ούτε μια στο δισεκατομμύριο να εκστομίσουν κάτι θετικό σχετικά με τον λόφο της Αμφιπόλεως και την αλήθεια για την ταυτότητα αυτού που βρέθηκε μέσα στον τάφο.
atheatignosi
Δημοσίευση σχολίου