Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Κυριακή, 1 Μαΐου 2016

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ: ΠΑΣΧΑΛΙΟΣ ΧΑΡΑ

Κατά καιρούς , πολλά έχουν ειπωθεί για τους διάφορους χρησμούς και τις προφητείες του Ελληνισμού , που άρχισαν να υφίστανται από την εποχή του Μ.Κωνσταντίνου και φυσικά φτάνουν και ως την σημερινή εποχή και μιλάνε για γεγονότα τα οποία έγιναν αλλά και για όσα έρχονται στο κοντινό για εμάς μέλλον. 

Επιμέλεια άρθρου: Dimitris Papadoudis
Φωτογραφία: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
Κυριακή Πάσχα 2016




Ένα από τα μεγαλύτερα θέματα που απασχόλησαν αλλά και στήριξαν τους σκλαβωμένους Έλληνες μετά την πτώση της Πόλης είναι , οι προφητείες αναφορικά με την απελευθέρωση της,από τους Γιουγκούρ Τούρκους,που ήρθαν από την περιοχή της Τάκλα Μακάν η οποία βρίσκεται στα σύνορα Κίνας με Μογγολίας , με σκοπό να διαλύσουν και να καταλάβουν την Βυζαντινή Αυτοκρατορία. 

Για το θέμα αυτό υπάρχουν αρκετοί χρησμοί ακόμα και από την εποχή πρίν την άλωση , αλλά εξίσου σημαντικά είναι και τα γεγονότα τα οποία θα γίνουν πρίν την επανάκτηση της Πόλης και της Αγίας Σοφίας . 

Και αυτά, είναι οι χρησμοί που υπάρχουν σε αρχαία χειρόγραφα κυριότερα για την έξοδο των αρχαίων θεών και την παγκόσμια εκστρατεία που θα γίνει εναντίον τους , κάτι που θα οδηγήσει στην Πασχάλιο Χαρά όπως προφητεύεται. 

Τι ακριβώς όμως είναι η Πασχάλιος χαρά ; 

Πασχάλιος χαρά ονομάζεται η διπλή Ανάσταση που θα γίνει όταν όσοι δεν έχουν λάβει το χάραγμα του Αντιχρίστου που αναφέρεται στην Αποκάλυψη και σε Σιβυλλικές γραφές αναστηθούν , την ημέρα της Αναστάσεως του Κυρίου. 

Ας δούμε λοιπόν αποσπάσματα από χειρόγραφα , μαζί με τις πηγές τους ώστε ο καθένας να μπορεί να τις βρεί και όπως θα διαπιστώσετε και μόνοι σας υπάρχουν σαφείς αναφορές και στον αρχηγό που θα στείλει ο Θεός για τους Έλληνες , τον λεγόμενο Πολέμαρχο του Θεού. 

Η πρώτη πηγή βρίσκεται σε χειρόγραφο το οποίο αναφέρεται στην προφητεία κάποιου Αγίου Ανδρός πρός τον βασιλέα Μανουήλ Παλαιολόγο και μιλά για την εκστρατεία των Ελλήνων στο μέλλον με αρχηγό τον Πολέμαρχο κατά των ανόμων , μέχρι τις πύλες που έκλεισε ο Αλέξανδρος ( άλλη μια αναφορά λοιπόν στις Πύλες που έκλεισε τους αρχαίους θεούς ο Μακεδών Βασιλιάς) και για το πως μετά θα φτάσουν αφού γυρίσουν όλον τον κόσμο στην Κωνσταντινούπολη ώστε αυτή να ελευθερωθεί . 

Ακολουθεί το απόσπασμα από το χειρόγραφο με τίτλο. Προφητεία αγίου ανδρός λεχθείσα τω ευσεβεστάτω βασιλεί Μανουήλ του Παλαιολόγου εν έτει αριγ΄. 1113. Περί αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως και της μελλούσης γενέσθαι ελευθερίας αυτής και περί συντελείας κόσμου:

Τότε ο βασιλεύς ερεί αυτοίς,πατέρες και αδελφοί ημέτεροι ,καλόν εστί κατά των εναντίων βαρβάρων εκστρατεύσαι ημάς,όπως και τον Τίμιον Σταυρόν υψώσωμεν , και των ημετέρων το αίμα εκδικήσωμεν. Τότε άπαντες μια φωνή ερούσιν αυτό,το σόν θέλημα γενέσθω, ω δέσποτα, και ότι φωνή Θεού ελαλήθη εν τω στοματί σου,το σόν θέλημα γενέσθω,ω Δέσποτα , και ότι φωνή Θεού ελαλήθη είς σέ. Τότε ο βασιλεύς, αναστάς και πάς ο λαός μετ`αυτόν,κατά των Ισμαηλιτών πορευθήσονται . Και τότε έστιν ιδείν πληρούμενον τον λόγον της ωδής Μωυσέως ανθρώπου του Θεού. Ότι είς διώξεται χιλίους ,και δύω μετακινήσωσι μυριάδας. Έως δε των Βακθίων Πυλών(1) άς ο Βασιλεύς Μακεδών Αλέξανδρος έκλεισε καταδιώξεται αυτούς. 

1) Βαυκακίαι πύλαι ονομάσθησαν από το Καυκάσιον όρος,καί Βακθίαι. Τουρκιστί λέγεται Τιμίρ Καπί. Εκεί είναι το Τουρκιστάν , όθεν εξήλθοντο πρώτον οι Τούρκοι , ενωθέντες με λοιπά μιαρά έθνη κατέδραμον και υπέταξαν την Ασίαν,και λοιπά. Τότε ερεί ο Βασιλεύς ,ότι οι Ισμαηλίται του λοιπού ανάρρωσιν ουκ έχωσιν , και ου μόνον Τούρκοι , αλλά και Σαρακινοί,και Τάταροι του μεγάλου Μογόρ (κατά την προφητείαν Ιεζεκιήλ) και άραβες,και Μύδοι , και Πέρσαι,και Ινδοί υπόσπονδοι τω Βασιλεί γενήσονται,ως προφητεύει Ιεζεκιήλ λέγων. Ότι απολέσω το τόξον μου εκ της χειρός σου της αριστεράς Γώγ,και τα τοξεύματα σου εκ της δεξιάς σου Μαγώγ , και καταβαλώσα επί τα όρει Ισραήλ και πέσει ου και πάντες οι περί σέ, και τα έθνη μετά σου,και δοθήσεσθε εις πλήθη ορνέων και θηρίων της γής, και συνάξωσι τα κύθλα σου εν τω πολυανδρίω Μαγώγ , και εν επτά μηνιαίω , καθαρισθήσεται η γή και τα εξηγή όρα είς τον Ιεζεκιήλ. Τότε ερεί ο Βασιλεύς, στραφέντες επανέλθωμεν είς τήν Κωνσταντινούπολιν. 

Ένα άλλο απόσπασμα σχετικά με αυτό το θέμα βρίσκεται στο κείμενο του Αγίου Ανδρέα του δια Χριστόν Σαλού από το οποίο και ακολουθεί κείμενο:

Δια τούτο νύξας επεγερεί τον βασιλέα των Ελλήνων επ΄αυτούς, και εξολοθρεύσει αυτούς , και τέκνα αυτών πυρί αναλώσει , και αυτοί παραδεδομένοι εις τας χείρας αυτού εμπρησμώ βιαιοτάτω παραδοθήσονται. Και αποκαταστήσεται όλον το Ιλλυρικόν τη Βασιλεία Ελλήνων , κομίσει δε η Αίγυπτος τα πάντα αυτής . Και θέσει την δεξιάν αυτού επί την θάλασσαν , και ημερώσει τα ξανθά γένη , και ταπεινώσει τους εχθρούς αυτού υπό τους πόδας αυτού , και το σκήπτρον αυτού έτη έξ πρός τοις τριάκοντα στήσεται. Το δε δωδέκατον έτος της βασιλείας αυτού κίνσοι και δόμα ου λήψεται ,αλλ΄αναστήσει Ναούς Αγίους και ανοικοδομήσει συντετριμμένα θυσιαστήρια και ουδέν εν ταις ημέραις εκείναις ουαί εσταί ούτε ο αδικών ούτε ο αδικούμενος. 

Αναφορικά με τον αρχηγό των ελλήνων που αρκετά κείμενα τον αναφέρουν ως βασιλέα υπάρχει και άλλη προφητεία που βρέθηκε χαραγμένη στον τάφο του Μεγάλου Κωνσταντίνου και ερμηνεύτηκε από τον Πατριάρχη Σχολάριο. Λέει λοιπόν το κείμενο και αυτά είναι λόγια του Θεού:

Στήτε στήτε μετά φόβου , σπεύσατε πολλά σπουδαίως εις τα δεξιά τα μέρη , άνδρα εύρητε γενναίον θαυμαστόν και ρωμαλέον τούτον έξετε Δεσπότην , φίλος γαρ εμός υπάρχει και αυτόν παραλαβόντες θέλημα εμόν πληρούται. 

Υπάρχουν βέβαια και άλλες προφητείες που αναφέρονται όχι απλά στο άτομο κυρίως που θα απελευθερώσει την Πόλη αλλά και στο ποθούμενο , αλλά και για το ποιό ακριβώς είναι αυτό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι προφητείες του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού αλλά και του γέροντος Παίσιου γι αυτό το θέμα μερικές από τις οποίες είναι:

17. "Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενο στην Άσπρη Θάλασσα, τότε θάρθη". 
18. "Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενο στα ελληνικά νερά, τότε θάρθη". 

Χιλιάρμενο δεν εννοεί κάποιο πολεμικό πλοίο της εποχής μας άλλα χίλια πλοία με άρμενα που σημαίνει ότι για κάποιον συγκεκριμένο λόγο το λεγόμενο φλάς του ήλιου ή τον ηλεκτρομαγνητικό παλμό που θα εκπέμψει ο ήλιος , η τεχνολογία που έχουμε θα σταματήσει να υπάρχει και να αναγκαστούμε να χρησιμοποιούμε μέσα παλαιά. 

4. Το ποθούμενο θα γίνει στην τρίτη γενεά. Θα το ιδούν τα εγγόνια σας. ( δεν γνωρίζουμε πως ακριβώς μετριέται μια γενεά ). 

12. "Το ποθούμενον θα έρθει όταν θα ρθούν δύο πασχαλιές μαζί και δύο καλοκαίρια". ( δύο πασχαλιές μαζί είναι η ανάσταση όσων δεν λάβουν το χάραγμα και πεθάνουν από τον Αντίχριστο τον λεγόμενο που θα συμπέσει με την Ανάσταση του Χριστού , όσο για τα δύο καλοκαίρια δεν μπορούμε να είμαστε ακριβώς σίγουροι ). 

59. "Καλότυχος όποιος ζήσει μετά το γενικό πόλεμο. Θα τρώγει με ασημένιο κουτάλι... ". 
60. " Μετά το γενικό πόλεμο θα ζήση ο λύκος με τ’ αρνί". 

Μετά τους πολέμους που θα γίνουν , ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος δηλαδή και οι μάχες κατά των ανόμων , ό κόσμος θα μπορεί να απολαύσει για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα ειρήνη . 

Ο Γέρων Παίσιος πάλι , δεν μένει όμως μόνο στην αναφορά για το Ποθούμενο αλλά αναφέρει και ποιό είναι αυτό. Από μαρτυρίες προσκυνητών που είδαν τον γέροντα του έκαναν πολλές φορές την ερώτηση αυτή για το ποθούμενο:

Το μεγάλο ποθούμενο θα έρθει όταν πέσουν δυο καλοκαίρια και δυο Πασχαλιές μαζί. 
Ποιο είναι το μεγάλο ποθούμενο γέροντα; Ρωτούσαν όλοι κι ο γέροντας βουρκώνοντας πάντα έλεγε:<< Η Αγια Σοφία μας, γιε μου>>. 

Αυτό είναι λοιπόν η Πασχάλιος Χαρά , καθώς ημέρα της Λαμπρής θα ελευθερωθεί σύμφωνα με προφητείες η Πόλη και η Αγία Σοφιά. Βέβαια πρώτου έρθει αυτή θα ζήσουμε αρκετά γεγονότα , όπως η Γενική Εξέγερση των Απανταχού Ελλήνων που κι αυτή προφητεύεται αφού πολλές ελληνικές φυλές πανάρχαιες υπάρχουν σε όλον τον κόσμο. 

Είναι αυτή η ώρα μακρία ; 

Ίσως ναι , μα ίσως είναι πιο κοντά από όσο νομίζουμε... 

Και του χρόνου στην Πόλη.

atheatignosi

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger