Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΟΡΝΗ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕ ΜΕ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ ΤΟ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ



Επιμέλεια άρθρου: Vagedim 
Πηγή: Αθέατη γνώση
15 Σεπτεμβρίου 2013


Ενα τεσσάρων ημερών αγοράκι δολοφονήθηκε από τη μητέρα του που το τάισε με ποντικοφάρμακο. 


Η 20-χρονη Binta Shuaibu, συνωμότησε με το φίλο της, Hindatu Umar γι αυτή την εγκληματική πράξη  στο χωριό Dan Amarya στη Νιγηρία. 


Η μητέρα και ο ομο-συνωμότης της βρίσκονται τώρα υπό την επιτήρηση της αστυνομίας.


Η ύποπτη, Binta λέει, «Παντρεύτηκα πριν από 11 χρόνια και ο σύζυγός μου αργότερα με ανάγκασε να τον χωρίσω. Έχω μόνο ένα γιο. " Μετά το διαζύγιο, αποφάσισα να πάω στην πορνεία. Τα χρήματα που πήρα από την πορνεία τα χρησιμοποιώ για να θρέψω τον πατέρα μου στο χωριό. Ο πατέρας μου είχε πάρει διαζύγιο από τη μητέρα μου, γιατί η μητέρα μου, τον παρακάλεσε να μου επιτρέψει να επιστρέψω στην πρώην σύζυγό μου, αλλά ο πατέρας μου το απέρριψε. 


«Ενώ ασχολιόμουν με την πορνεία, ξαφνικά είχα μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, που δεν είχα τερματίσει. Ήμουν σε θέση να κρύψω την εγκυμοσύνη και επιτυχώς παρέδωσα τοαγοράκι στο δωμάτιό μου.


"Ο επικεφαλής της πτέρυγας στο χωριό όπου έκανα πορνεία είχε προειδοποιήσει όλες τις πόρνες να μην έχουν ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, και ότι όποια έμενε έγκυος θα έπρεπε να μετεγκατασταθεί σε κάθε κοντινό χωριό για να παραδώσει τη φροντίδα για το μωρό εκεί. 


"Όμως, λόγω της προειδοποίησης από τον επικεφαλή του χωριού, ήμουν προβληματισμένη για το τι να κάνω με το μωρό και την κλήση μου ως πόρνη. "Ο καλός μου φίλος, Hindatu Umar μου πρότεινε ότι, δεδομένου ότι δεν θέλουμε να σταματήσουμε την πορνεία, θα πρέπει να σκοτώσουμε το μωρό. 


Και οι δύο μαζί αγόρασαν ποντικοφάρμακο και το χρησιμοποίησαν για να σκοτώσουν το μωρό. " 


Ερωτηθείς για το πώς το μωρό σκοτώθηκε, η Binta είπε, " ήταν περίπου τα μεσάνυχτα όταν εκτελέστηκε η πράξη. είπα στο φίλο μου ότι δεν θέλω να δω τη δολοφονία του παιδιού μου. "Ο Hindatu ήταν εκείνος που τάΐσε το μωρό μου με το δηλητήριο. Εκείνος το ανάγκασε να πιει το δηλητήριο. Όταν ήθελε να το κάνει, πήγα στο άλλο δωμάτιο και πήρα ένα Valium και κοιμήθηκα. Ξύπνησα και είδα ότι το μωρό μου ήταν νεκρό.

atheatignosi 


Andromeda5 LeagueOfLegends

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger