Εκτακτο Δελτίο

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΥΧΗΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΗΣ "Ο ΘΕΟΣ ΝΑ Σ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ" ΑΦΟΤΟΥ ΦΤΕΡΝΙΣΤΗΚΕ

Μια νεαρή κοπέλα, η οποία ισχυρίζεται ότι τιμωρήθηκε για τις θρησκευτικές πεποιθήσεις της στην τάξη, απεβλήθει από το σχολείο επειδή παρέβη τον κανόνα λέγοντας τη φράση «ο Θεός να σ΄έχει καλά» σε μια συμμαθήτρια της που φτερνίστηκε.


Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
21 Αυγούστου 2014


Μόλις η Δασκάλα του Γυμνάσιου στο Τένεσι άκουσε την ευχή της Kendra Turner που έδωσε στην συμμαθήτρια της, της είπε ότι αυτά τα λόγια είναι για την εκκλησία.

Διαβάστε τον διάλογο μεταξύ Δασκάλας και Μαθήτριας που συνέβη σήμερα:

Λοιπόν, ενα κορίτσι που κάθεται δίπλα μου φτερνίστηκε στην τάξη, και της είπα "ο Θεός να σ΄έχει καλά" και η δάσκάλα μου με ρώτησε: 

Δ. «Ποιος το είπε αυτό;" 

Μ. "εγώ". 

Δ. "Γιατί το είπες αυτό;" 

Μ. επειδή είναι ευγένεια.

Δ. "Ποιος το λέει αυτό;" 

Μ. "έτσι λέει ο ποιμένας μου». 

Δ.  "Λοιπόν, αυτά δεν τα λέμε στην τάξη μου."

Πολλοί συμαθητές της στο σχολείο έχουν δείξει την υποστήριξή τους για την Kendra, τυπώνοντας τα δικά τους μπλουζάκια «Ο θεός να σ έχει καλά».

Η Kendra λέει ότι δεν θέλει να έχει κανένα πρόβλημα με την δασκάλα, αλλά θέλει να γνωστοποιήσει ότι είναι «συνταγματικό δικαίωμα της να υπερασπιστεί τον Θεό». 

atheatignosi

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger